Ingen aning, men jag har tillgång till blästring på min farsars företag. men skulle nån kunna skriva en guide hur jag ska göra för isf lackera däcket för dem skulle bli bra (inkl. blästring före och efter.)k-skåpet skrev:Är dom chromade eller polerade för det är en stor skillnad? ÄR de chromade måste du nästan skicka in de på blästring då chrom är ett helvete att få färg till att fästa på.
lackera däcket?Seenz skrev:Ingen aning, men jag har tillgång till blästring på min farsars företag. men skulle nån kunna skriva en guide hur jag ska göra för isf lackera däcket för dem skulle bli bra (inkl. blästring före och efter.)k-skåpet skrev:Är dom chromade eller polerade för det är en stor skillnad? ÄR de chromade måste du nästan skicka in de på blästring då chrom är ett helvete att få färg till att fästa på.
fälgen*Dillpojken skrev:lackera däcket?Seenz skrev:Ingen aning, men jag har tillgång till blästring på min farsars företag. men skulle nån kunna skriva en guide hur jag ska göra för isf lackera däcket för dem skulle bli bra (inkl. blästring före och efter.)k-skåpet skrev:Är dom chromade eller polerade för det är en stor skillnad? ÄR de chromade måste du nästan skicka in de på blästring då chrom är ett helvete att få färg till att fästa på.