Jag har en Yamaha aerox -04a. den har varit stund kittad.
Setup:
Stage6 Streetrace 70cc - Tuned by Togge Tuning
Motoforce vevparti (Racing) 10mm
Yasuni Z
Dellorto 21mm Black Racing PHBG
110 munstycke
Malossi Multivar
4.5 grams vikter
Polini Patented
vit tryckfjäder
kopplingsfjädern som ingår
Luftbruk, Malossi sportlift filter
Ostrypt Insug
Ostrypt trim membran
NGK Racing Tändkabel
NGK Racing Tändhat
NGK BR9 Tändstift
min har ingen el dragen heller.
det är en kille som vill byta sin TMS Motard 2010 med mej +5k. jag får alltså 5000 också, är det värt? det är ju AM6 motor eller iaf kopia. den är ju en kina moppe o då är min fråga vad brukar ge sej först? så jag såfall kan fixa iordning det när jag får den för pengarna?
Då du bara bråkar o sånt hela tiden vill jag gärna ha mer svar från folk jag vet är seriösa. Om jag behövde hjälp igen skulle jag väl inte höra av mej till dej?
byYn skrev:NEJ. Byt inte mot något kinarackel, du kommer ångra dig resten av ditt moppeliv...
Säker? för min moppe nu är ju också ett rackel..den går skit konstigt osv. och får ändå 5k imellan som jag såfall kan köpa något annat som kan fixa iordning den?
byYn skrev:NEJ. Byt inte mot något kinarackel, du kommer ångra dig resten av ditt moppeliv...
Säker? för min moppe nu är ju också ett rackel..den går skit konstigt osv. och får ändå 5k imellan som jag såfall kan köpa något annat som kan fixa iordning den?
Jag har igen erfarenhet av Tsm. Men jag tycker att det är värt det, 5k är ju ganska mycket
Jag har igen erfarenhet av Tsm. Men jag tycker att det är värt det, 5k är ju ganska mycket
Jo men om den krånglar så man aldrig kan köra den eller om det kostar skit mkt att laga allt hela tiden kanske inte 5k är så mkt?
Emilhultgren skrev:
Jo men om den krånglar så man aldrig kan köra den eller om det kostar skit mkt att laga allt hela tiden kanske inte 5k är så mkt?
Du kan ju också byta och sedan sälja den, du borde ju få minst 5k. Så då har du 10k att köpa en ny för
Tms är skit men gör som ovanstående säger och putsa upp skiten ordentligt o sälj direkt. Lägg ut på blocket så kanske nån stackars unge med lite pengar som vill ha fräck crossmoppe köper skiten