räksmugglarn skrev:hej har satt dit ett MK rör på min Derbi och nu har jag märkt att det rinner ut nån svart gojja ur det är det för att jag har för litet eller för stort munstycke?
så här ser det ut,
[img]C:\bild(10)[/img]
fixat bildenateland skrev:räksmugglarn skrev:hej har satt dit ett MK rör på min Derbi och nu har jag märkt att det rinner ut nån svart gojja ur det är det för att jag har för litet eller för stort munstycke?
så här ser det ut,
[img]C:\bild(10)[/img]
nice bild, btw det är en tvåtakt... tänk inte mer på det.
okej får la ta och göra det men du lite off topic men har en liten fråga som du kanske kan svara påPersson97 skrev:Enkel "lösning" ha med dig en trasa och torka av med jämna mellanrum..
Det är som föregående talare sagt helt normalt.
finns sm däck till crossfälgar dock fult som faan bättre att köpa begangnade fälg med däckräksmugglarn skrev:okej får la ta och göra det men du lite off topic men har en liten fråga som du kanske kan svara påPersson97 skrev:Enkel "lösning" ha med dig en trasa och torka av med jämna mellanrum..
Det är som föregående talare sagt helt normalt.
ska skaffa sm däck till biken måste jag då köpa nya fälgar också eller kan jag ha mina fälgar som jag har crossdäck på nu och bara byta däcken till SM?
eller har man crossfälgar till cross däck
och sm fälgar till sm däck?