"Derbin ser bra mycket skabbigare ut, samt att den går trimmad med sitt underliggande. Vaa? Är underliggande originalrör. Dubbla ok spelar roll för man får ju faktiskt mer bromseffekt om man tänker trimma hårdare, och sen är det förbannat stylish också.GasresarN skrev:Riejun helt klart. Allt annat vore moppefucko tänk.
Derbin ser bra mycket skabbigare ut, samt att den går trimmad med sitt underliggande. Vad spelar dubbla ok för roll på en moped som väger 80kg? INGEN.
Så jag personligen tycker helt klart att du ska köra på Riejun utav dom 2, även om jag tycker om Derbi mer.
Så antingen så investerar du mer pengar på en finare Derbi eller köprt Riejun. Du kommer bli toknöjd med Riejun också!
en gammal Rieju som?GasresarN skrev:Riejun helt klart. Allt annat vore moppefucko tänk.
Derbin ser bra mycket skabbigare ut, samt att den går trimmad med sitt underliggande. Vad spelar dubbla ok för roll på en moped som väger 80kg? INGEN.
Så jag personligen tycker helt klart att du ska köra på Riejun utav dom 2, även om jag tycker om Derbi mer.
Så antingen så investerar du mer pengar på en finare Derbi eller köprt Riejun. Du kommer bli toknöjd med Riejun också!
Men herregud, har du aldrig sett en edition förut? Det är förfan underliggande original. Men visst, tycker du det är smart att köpa en -02 Rieju, standard, eller en -04:ans drd (alusving, marzzochi gaffel, dubbla ok ja etc) så visst, gör det duGasresarN skrev:Riejun helt klart. Allt annat vore moppefucko tänk.