min kompis hade 21mm men dom säger att det är för stort om man ska stunta fast det är skit snack 21mm är bra både till stunt och allmän körning fast det är du som väljer fast beror på resten av setupen men ta den du vill alla gillar olika jag hade själv tagit 21mm men smaken är som baken och den passar till alla 70cc
hyper963 skrev:min kompis hade 21mm men dom säger att det är för stort om man ska stunta fast det är skit snack 21mm är bra både till stunt och allmän körning fast det är du som väljer fast beror på resten av setupen men ta den du vill alla gillar olika jag hade själv tagit 21mm men smaken är som baken och den passar till alla 70cc
Du får en hundring om du börjar använda skiljetecken.
nää är lugnt men har fan inte förstått mig på det där än och fyller 17 om en månad jävligt pinsamt men vafan finns andra saker att störa sig på en det där!!
hyper963 skrev:min kompis hade 21mm men dom säger att det är för stort om man ska stunta fast det är skit snack 21mm är bra både till stunt och allmän körning fast det är du som väljer fast beror på resten av setupen men ta den du vill alla gillar olika jag hade själv tagit 21mm men smaken är som baken och den passar till alla 70cc
Det är mest för bakan men även för allmän körning så jag syftar mest för axx och styrka. Jag tänker bara att jag inte får för litet eller för stort så kan det kanske skada motorn? Det är ju inte bra
Bättre att leva ett kort och lyckligt liv än ett långt olyckligt! YOLO
nej men 21mm passar perfekt bara du inte ta över 24mm men jag vete fan med 19mm men ta den du vill jag tycket att 17.5mm är för 50cc och 70cc så är det 19 till 21mm som gäller midrace/hyper 24 till 28mm
hyper963 skrev:nej men 21mm passar perfekt bara du inte ta över 24mm men jag vete fan med 19mm men ta den du vill jag tycket att 17.5mm är för 50cc och 70cc så är det 19 till 21mm som gäller midrace/hyper 24 till 28mm
det är 38 på anslutningen! men köpt luftfilter på biltema jag köpte mitt där funkar finfint har sett såna som kör hyper med biltema luftfilter sånt som är till fiddy kostar inget nästan..