aa precis den lille jäveln som tar tag i veven, den jag menade.. Vet inte tog av kåpan i början av projektet sen när den skulle tillbaka funger den inteRoxxen96 skrev:Brukar inte vara drevet som går sönder, utan kickaxelkuggen som slits. Det är den lilla kuggen som sitter över drevet. Har du monterat isär allting eller hur uppstod detta?
Persson97 skrev:Fin!
Hade om jag ska vara helt ärlig inte för höga förhoppningar när jag först kikade in men den vart ju riktigt snygg!
Man tackar för positiva kommentarer! Håller med om att Beta Ark inte är de snyggaste, men tycker min är jävligt rå!k-skåpet skrev:Får ge dig cred för detta bygge, tar sig riktigt bra! Kan ju tillägga att jag alltid vart svag för Beta Ark, tycker det är synd att nästan alla som gör något med dom bara pimpar sönder dom och struntar i stort sett i trim. Det här är dock mer min stil på bygget!
Timi La Vida Loca!Malossi skrev:Nu är mitt projekt i princip klart! Kommer kanske upp någon lite uppdate då och då men har inga stora planer än så länge.
Har en hel del prylar som jag vill bli av med också som om ni är intresserade av följande delar hör av er!:
Polini Evolution variatorfläkt
Polini Evolution Insug 24mm
Polini Evolution High-End Luftfilter, Frächt!
Kiesler Subframe
Naraku Traffic avgassystem
Cdi & tändspole Naraku ostrypt till Neos.
Komplett bromsystem till frambroms Brembo.
Malossi tändstift Helt nytt (B11HG/B11EGV Kortgängat)
Metrakit SP 70cc, planad & utfräst avgasport, saknas endast packningar. Kan behöva honas.
Vi syns på meets runt göteborgstrakten i sommar. Peace!