hej jag har en neos och jag har ett par Aerox fälgar hemma så tänkte montera fälgarna på min neos och jag har hittills fått på framfälgen fick bara göra några distanser men nu ska jag montera bakfälgen och där kommer problemet, jag måste ju ha en adepter så jag får fast fälgen och visst kan jag köpa en adapter från en Aerox och montera på den? elr går det inte?
jo vet att den finns men går det att använda en från en Aerox?
själv klart går de neos och aerox är ju annars också samma motorer, du skulle till konvertera neos till en vattenkyld fast finns ju kit och köpa från twostroke också
och samma med aerox du kan göra om till lyftkyld med neos grejer
jo vet att den finns men går det att använda en från en Aerox?
själv klart går de neos och aerox är ju annars också samma motorer, du skulle till konvertera neos till en vattenkyld fast finns ju kit och köpa från twostroke också
jo vet att det är samma motor men Aerox motorn är ju med skivbroms så tänkte om adaptern på Aerox blocket inte passar på neos
PalzaR skrev: jo vet att den finns men går det att använda en från en Aerox?
jo vet att det är samma motor men Aerox motorn är ju med skivbroms så tänkte om adaptern på Aerox blocket inte passar på neos
kommer inte i håg nu hur de va men du blir tydligen tvungen och lägga skivbroms bak då