Tack för svar

. Beror på hur du körScribbz skrev:Tja, jag har kollat runt på massor av moppar och betan har fallit mig i smaken men jag undrar om man kan köpa en beta rr 50 enduro och bara byta till sm däck går det lika bra? Vad är dom exakta skillnaderna mellan sm och enduro? Och är det något man borde tänka på innan man köper en beta eller moppe över huvudtaget detta blir alltså första moppen
Tack för svar
Jag tycker att det ser mycket bättre med crossdäckPersson97 skrev:Sen vill ju alla nyfödda moppe pojkar alltid ha sm för att de är snyggare..
Kmr du endast köra asfalt eller offroad med?
Hade själv köpt en enduro och köpt till ett par sm fälgar, lätt att byta om man skulle vilja det, men jag kör ju med en hel del skog med![]()
Kortfattat, ska du köra skog, grusväg osv. Köp en enduro, ska du köra endast asfalt så köp en sm hoj istället
Beta är en bra hoj förövrigt, hört att dom är lätta att få upp på bakan med
Eller hur crossdäck är mycket snyggare!kjsebbe skrev:Jag tycker att det ser mycket bättre med crossdäckPersson97 skrev:Sen vill ju alla nyfödda moppe pojkar alltid ha sm för att de är snyggare..
Kmr du endast köra asfalt eller offroad med?
Hade själv köpt en enduro och köpt till ett par sm fälgar, lätt att byta om man skulle vilja det, men jag kör ju med en hel del skog med![]()
Kortfattat, ska du köra skog, grusväg osv. Köp en enduro, ska du köra endast asfalt så köp en sm hoj istället
Beta är en bra hoj förövrigt, hört att dom är lätta att få upp på bakan med
Dom nya Betorna är efter 03 tror jag. För innan det hade dom Ktm motor. Ska göra 45 km/h orginal, Kanske långsammare men inte snabbare. Ostrypt gör det väll 70-75 beror också vilken drev som används.Scribbz skrev:Vilka är de nya betorna då? Vilken årsmodell? Och ca hur mycket gör den med allt original med och utan plugg?
Tack för alla svar