Här tycker jag att vi ska berätta om när vi försökt haffa och blivit dissade!
regler: inte allt för mycket Off Topic. ingen chat, inget spam, frågor är välkomna.
jag börjar!
Ikväll så var jag ute med lite polare och hade trevligt, sitter vid tågstation och snackar och skit, vid tolv så ska jag dra hem.
Går hemåt och ser en brud långt framför mig, hon gick ganska sakta,
och jag går i min vanliga takt, vilket är ganska fort så jag hinner ju upp henne, så jag säger till henne: Lite farligt att vara fin tjej och gå ute såhär sent, hon svarar jaså?, sen så fortsätter vi snacka och jag frågar vart hon bor, och hon bor ganska nära mig, sen så pratar vi lite om hyra och så.
Då frågar jag hur gammal hon tror jag är, hon säger 20-21 nånting,
Jag frågar om det kan förstöra något om jag berättar hur gammal jag är,
och hon svarar nej, så jag berättar att jag är 15, och frågar hur gammal hon är, hon svarar 26, ajfan säger jag,sen så följer jag henne till hennes port, får en kram och ett tack för sällskapet,
då slår jag till, frågar om jag kan få hennes nummer, nej blir svaret.
Om jag hade vart äldre då?, frågar jag, hon säger att hon faktiskt är förlovad.
Vet ej om detta passar in, men på allahjärtans dag så bestämde jag och en tjej att vi skulle hitta på nått tillsammans, film eller något liknande... Iaf så skulle vi höras av på den dagen så skulle vi hitta på något vi skulle göra /typ film/bio), dagarna gick och till sist var det den dagen, direkt när jag vaknade skrev jag till henne, sen runt 12-1 så hade jag fortfarande inte fått svar, så jag ringde och hon svarade inte, så jag forsatt att ringa till ca. 4 men sen så jag sket i hon.. sen kl 8 på kvällen svarade hon: ''Oj jag glömde, var hos en kompis''.... Det är en total diss tycker jag iaf
Seenz skrev:Vet ej om detta passar in, men på allahjärtans dag så bestämde jag och en tjej att vi skulle hitta på nått tillsammans, film eller något liknande... Iaf så skulle vi höras av på den dagen så skulle vi hitta på något vi skulle göra /typ film/bio), dagarna gick och till sist var det den dagen, direkt när jag vaknade skrev jag till henne, sen runt 12-1 så hade jag fortfarande inte fått svar, så jag ringde och hon svarade inte, så jag forsatt att ringa till ca. 4 men sen så jag sket i hon.. sen kl 8 på kvällen svarade hon: ''Oj jag glömde, var hos en kompis''.... Det är en total diss tycker jag iaf
var hos en "kompis"
men du har bra sverige "men sen så jag sket i hon"
fick dissen av en brud på en fest förra året. började dansa å prata med henne sen kysste jag henne å då måsta hon gå tydligen... dock hade jag redan fått nuppa å strula med ett x antal st så jag nöjde mej å gick hem
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Seenz skrev:Vet ej om detta passar in, men på allahjärtans dag så bestämde jag och en tjej att vi skulle hitta på nått tillsammans, film eller något liknande... Iaf så skulle vi höras av på den dagen så skulle vi hitta på något vi skulle göra /typ film/bio), dagarna gick och till sist var det den dagen, direkt när jag vaknade skrev jag till henne, sen runt 12-1 så hade jag fortfarande inte fått svar, så jag ringde och hon svarade inte, så jag forsatt att ringa till ca. 4 men sen så jag sket i hon.. sen kl 8 på kvällen svarade hon: ''Oj jag glömde, var hos en kompis''.... Det är en total diss tycker jag iaf
var hos en "kompis"
men du har bra sverige "men sen så jag sket i hon"
xD låter inte så bra
erkänn...
Förlåt för ett fel.... Skrev på mobilen med sönder spräckt skärm!
Skulle på bio med Grimreaper på alla hjärtansdag så svarade han inte på hela dagen sen 1 timme innan filmen började skrev han att han skulle gå med en annan Riktig diss