Det jag undrar är vilket som passar bäst för min moppe och om jag kommer behöva byta munstycken etc etc.
Har en Yamaha slider från 08 och den är trimmad med ett zx och dragen v ring. Har också 50 cc sport och en portad cylinder.
Tack på förhand

ca 10 storlekar, rekomenderar annars biltemas fiddyfilterfredrik.mi skrev:Vet du hur många storlekar jag kommer behöva byta upp och jag undrade också om någon kunde ge ett bra förslag om vad för sportluft (från twostroke) jag ska ha.
Tyvärr har inte det uppfynnits ännufredrik.mi skrev:Tack! Då behövs det munstycken. Spelar det någon roll vilket sportluft jag har? Alltså e vissa bättre för acceleration och vissa bättre för top hastiget?
Isåfall kunde någon linka ett som ger acceleration från twostroke hade jag varit tacksam.
http://twostroke.se/product.asp?product=7451 har vänner som kör med det här och dom är hitils nöjdafredrik.mi skrev:Sp det spelar ingen roll vilket sorts "sportluft" från twostroke jag köper ?![]()
Nej föfan kö på pimpfredrik.mi skrev:Sp det spelar ingen roll vilket sorts "sportluft" från twostroke jag köper ?![]()