Tjena! Har en Gilera RCR (samma ram som Derbi) som jag undrar var det är bäst att gömma switchen till blackboxen någonstanns? Jag tänkte typ under en kåpa men det känns som ett dåligt ställe för att de är lätt att hitta..
siiC skrev:Tjena! Har en Gilera RCR (samma ram som Derbi) som jag undrar var det är bäst att gömma switchen till blackboxen någonstanns? Jag tänkte typ under en kåpa men det känns som ett dåligt ställe för att de är lätt att hitta..
om det är nån knapp du inte använder så kan du använda den? typ nån lampa, tuta, (blinkers?)
tacopaj skrev:haha roliga svar. men persson, bakom reggplåten? o.O
beror ju givetvis vart/hur han satt dit plåten, men han ville ha ställen där den inte syns bra, och där syns den inte bra
sant.
om du sätter den svåråtkomligt så kmr ju polisen få misstankar om du sitter och trevar efter den. sen beror det ju på vad du har för moppe, för det finns fler/färrre ställen från olika moppar.
saile96 skrev:använd din fantasi. dra sladdarna inne i ditt orginal elsystem o sen lägger du brytaren så du typ sätter dig längst bak på sadeln så aktiveras den.
så om han ska skjutsa så måsta han köra med varvstopp? smart idé annars
saile96 skrev:använd din fantasi. dra sladdarna inne i ditt orginal elsystem o sen lägger du brytaren så du typ sätter dig längst bak på sadeln så aktiveras den.