Både El och akustik

Händer väl ibland jag kör metanol bil
Sysslar också mycket med teknik

Sry, losi mini8 med phatbodies karossShark Monster skrev:Åfan! cool shark med cab forward karossalj0h skrev:kåwlt, tydligen inte bara jag som håller på med radiostyrtJag tävlar då iallafall i 1:8 buggy, är inne på min fjärde tävlingssäsong och är väll typ sjunde året jag äger en bil. Tycker det är förjävla kul, och förhoppningsvis så håller jag på i några år till
Har tillochmed lyckas komma med i lokaltidningen pga min lilla hobby
http://www.pitea-tidningen.se/ung/radio ... fault.aspxKörde själv sån i indörrs cupen, från det att cupen startades av klubbkompisen Fluppen och 2 säsonger till i den cupen
Dock körde jag första säsongen med en Ass Rc18, jävla mög rent ut sagt
Har en Carisma hemma nu och tänkte köra Swedish Micro Challenge, men nä har inte orken för att skruva eller köra så små bilar![]()
Jag var för övrigt också med i lokaltidningen för några år sedan, inte personligen men var med på bild under driftmeetet vi hade då, har även varit interjuvad av trollhättans tidning när vi var där och driftade
Kör med en 6,5-55 varberger och jagar älg, hjort, rådjur och vildsvinsaile96 skrev:ni som jagar: vad brukar ni jaga? och med vad?
Haha, kör en tävling så brukar suget komma tillbakaShark Monster skrev:hehe, har svårt att se skillnad nu för tidenHade faktiskt en mini 8 för något år sedan, men tröttnade på den ganska fort också, vet inte varför jag köpte en liten skitbil igen men hade ett stort sug, tills jag plockade upp den ur den nya fina lådan
Forsner97 skrev:blir mycket skogsfågeljakt, då jag bor i norrland och har stående fågelhund (strävhårig vorsteh) och då använde rjag en gammal hederlig beretta s55 cal 12, eller en husqvarna 310 cal 12.saile96 skrev:ni som jagar: vad brukar ni jaga? och med vad?
sen jagas det även älg, rådjur och då avnänder jag min CG 3000 cal 6,5, som jag även skjuter fågel med på toppjakten.
iövrigt går tiden till skoter, öl och fiske