Goa pengar ju!byYn skrev:Redan jobbat helger alla veckor nu i maj på min morsas jobb, tjänar 67 kr timman men eftersom det är helg så blir det dubbel lön, så 134 kr i timmen
Hittils tjänat 5000 kr på 7 dagar
Men mitt riktiga sommarjobb börjar nu på måndag och jag jobbar i tre veckor, då även på mammas jobb som är en handelsträdgård
Kommer även klippa gräsmattor åt två bekanta, får 6000 totalt av dom för hela sommaren
Så lär tjäna ca 16-17000 i sommar om man räknar det jag jobbat nu i maj
A de e ju bätte än inget!citrouz skrev:Ska jobba för kommunen, tre veckor 65kr/tim.
Trädgårsskötsel/måla osv.
runt 5000, alltid nått..
Att man ens jobbar för 33 kr/h.. Då skulle jag typ tvätta bilar, klippa gräsmattor iställetXpressen skrev:Ska jobba hos kommunen, 52 riksdaler i timman.
Aja bättre än vad jag fick förra året, 33kr/h..
Nänä eller så kör man en fuling och går runt och frågar efter pantburkar till klassresa,så drog jag in lite pengar förutXpressen skrev:Alla är vi inte bortskämda med att få pengar för sånt.littlebennyboi skrev:Att man ens jobbar för 33 kr/h.. Då skulle jag typ tvätta bilar, klippa gräsmattor iställetXpressen skrev:Ska jobba hos kommunen, 52 riksdaler i timman.
Aja bättre än vad jag fick förra året, 33kr/h..
snackade med farsan så fixade han ett på si firmaDemuz skrev:ni som nu har kirrat sommarjobb, hur går ni tillväga?
går ni bara till stället och frågar?
har ni någon bekant som jobbar där så ni får in en fot på så vis?
eller mailar ni kanske in ett cv eller ringer?![]()
skulle vara intressant att se på vilket sätt dom flesta får jobb på
fan a mycket för två veckor :OGranberg skrev:Älg skrev:Ska jobba på en Kyrkogård med att klippa gräs, kratta grusgravar osv. Kommer jobba 08.00-16.00 i fem veckor på vardagarna då såklart. Tjänar 60 kr timmen
Kommer tjäna 12 000 kr. Tycker jag är bra
ska jobba på kyrkogården jag å i 2 veckor, tjänar 7k
tobberobbe skrev:Själv fick man inget. Fy fan vad jag hatar denna stad. För lite jobb, för mycket ungar.
prao sen va dom så nöjda me mig så dom fråga om ja ville jobba:DDerbiKoffe skrev:snackade med farsan så fixade han ett på si firmaDemuz skrev:ni som nu har kirrat sommarjobb, hur går ni tillväga?
går ni bara till stället och frågar?
har ni någon bekant som jobbar där så ni får in en fot på så vis?
eller mailar ni kanske in ett cv eller ringer?![]()
skulle vara intressant att se på vilket sätt dom flesta får jobb på