Tjenare BB
Jag snackade med din farsa i början av förra veckan men han sa att du hade skippat hojen (Yamaha TZR) så jag drog över och kollade på den och den verkade faktiskt bra mycket bättre än väntat så jag köpte den.
Den är i
excellent unrestored condition så jag fatta aldrig att ingen varit och köpt den innan jag var och tittade på den.
Den var förvisso obesiktigad sedan 2010 då den besiktigades med blankt papper. 2.193 mil på mätaren och bara tre tidigare ägare.
Bokade en besiktningstid redan hos säljaren sedan var det bara att köra de 12 milen hem till mig med obligatiriskt körförbud - inga snutjävlar på vägarna.
Var och besiktigade den igår och gjorde den förbannade missen att jag inte kollade alla lampor och besiktningsmannan påpekade att halvljuset inte funkade... blev en 2:a... ombesiktning

annars blankt papper.
Drog en sväng ner till södra udden igår eftermiddag (Ottenby och Långe Jans fyrplats) dvs en tur på dryga 15 mil och den går jävligt bra.

...
Här är några bilder jag lade upp idag - högupplösta: http://yamaha.site50.net
Hörde med farsan din att du skulle ner till Sweden Rock i helgen. Jag ringer i kväll så kan du åka med oss ner om du inte tänker köra ner med husbilen.
Cheers Baby
EDIT - för den som är intresserad kan jag berätta att den slutliga priset prutat och klart blev 5.500 kronor.