ah vafan få testa va skiter håller för^^FreZz skrev:haha fy fan vad sämst xD hur fan lyckas man he sönder 2 block hahahahaha
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
haha joBörniee skrev:Faan va nice äntligen händer det lite grejer
Tycker ng du borde polera fälgkanterna
Jaha okiTuZx skrev:haha joBörniee skrev:Faan va nice äntligen händer det lite grejer
Tycker ng du borde polera fälgkanternablev trött på den så lät den så ett tag,men känner nu att jag måste ha igång den!
okej får se vad övriga tycker
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
okej lägger upp bilder på båda blockFreZz skrev:skulle va roligt med en bild eller 2
men lycka till att fa av motorn det kommer va roligt
du behöver böja några fästen med
yamaha är alltid lika roliga att meka på svordommar kommer du långt på!
jaha tur för digTuZx skrev:okej lägger upp bilder på båda blockFreZz skrev:skulle va roligt med en bild eller 2
motorn är redan av skruvad så ska efter skolan åka till morsan sen åka och hämta motorn![]()
haha jo ibland är de kul att höra andras men inte sina egna^^
jo hört att de ska vara krånligt att skruva på nyare dt´sFreZz skrev:jaha tur för digTuZx skrev:okej lägger upp bilder på båda blockFreZz skrev:skulle va roligt med en bild eller 2
motorn är redan av skruvad så ska efter skolan åka till morsan sen åka och hämta motorn![]()
haha jo ibland är de kul att höra andras men inte sina egna^^
då jag byte cylinder så måste man böja fästet för kylaren för att få av cylindern ... så jävla dåligt designat.
kör du på orginal veven då?
lycka till
NiceTuZx skrev:lägger upp bilder när den lever (runt 20-30 bilder nu)
david96 skrev:hur lyckas man ha sådan otur?
aa men bara en gång sen så ville inte hålla tomgång (sluta ja springa dog den)david96 skrev:funka joggingturen ::)?TuZx skrev:it´s alive
om du menade bilden när jag hade en lednyckel o ett gjurtjärn rör?donkeyO.o skrev:En fråga. När du hade en hylsnyckel på en pinne. vilken mutter va det du skruvade av då? ^^
den satt ganska hårt men jag hoppade på röret (gör inte de) :$donkeyO.o skrev:Fan va hårt din sånt måste suttit hahaTuZx skrev:om du menade bilden när jag hade en lednyckel o ett gjurtjärn rör?donkeyO.o skrev:En fråga. När du hade en hylsnyckel på en pinne. vilken mutter va det du skruvade av då? ^^
de var vev mutter eller va den heter
Jag körde das hyper lösning och tog en hylsnyckel och slog med hammare på hylsnyckeln så lossna mutternTuZx skrev:den satt ganska hårt men jag hoppade på röret (gör inte de) :$donkeyO.o skrev:Fan va hårt din sånt måste suttit hahaTuZx skrev: om du menade bilden när jag hade en lednyckel o ett gjurtjärn rör?
de var vev mutter eller va den heter
donkeyO.o skrev:Jag körde das hyper lösning och tog en hylsnyckel och slog med hammare på hylsnyckeln så lossna mutternTuZx skrev:den satt ganska hårt men jag hoppade på röret (gör inte de) :$donkeyO.o skrev: Fan va hårt din sånt måste suttit haha
misständer den?Holmen skrev:det verkar som att den misständer nå förjävligt, har du fel tändstift eller får den för mycket soppa? ta och kolla på tändstiftet om det är svart eller brun färgat. Stå gärna och gasa en stund så du får se färgen
Mycket möjligt att CDI boxen inte funkar som den ska häller.
kör med br9es,helt nytt tändstift och min cylinder ska ha det så.ska kolla tändstiftet.Holmen skrev:det verkar som att den misständer nå förjävligt, har du fel tändstift eller får den för mycket soppa? ta och kolla på tändstiftet om det är svart eller brun färgat. Stå gärna och gasa en stund så du får se färgen
ska jag komma hem till dig och fixa skiten åt dig?TuZx skrev:kör med br9es,helt nytt tändstift och min cylinder ska ha det så.ska kolla tändstiftet.Holmen skrev:det verkar som att den misständer nå förjävligt, har du fel tändstift eller får den för mycket soppa? ta och kolla på tändstiftet om det är svart eller brun färgat. Stå gärna och gasa en stund så du får se färgen
soppa får den knappt men ska kolla färgen.
hur jag vet om cdin är trasig?
donkey - han hjälper mig så ?