Jag undrar vad det är för storlek på bulten som man man tömmer ut växellådsoljan med? Ska sätta i en gänginsats och måste veta vilken storlek original bulten är.
Jag är inte hemma så jag kan inte gå ut och mäta

Okej men behöver ingen hjälp med det längre.. Men var det svårt att gänga om ? Jag hade tänkt att dra i en gänginsats men jag vet inte om det är värt det. Verktygen kostar ju ganska mycket pengar och jag ska bara dra i en gänginsats vad jag vet..SNODDAS15 skrev:m8 hade jag innan jag gänga om till m10, men är du osäker så googla
nej för fan... hur enkelt som hellstlittlebennyboi skrev:Okej men behöver ingen hjälp med det längre.. Men var det svårt att gänga om ? Jag hade tänkt att dra i en gänginsats men jag vet inte om det är värt det. Verktygen kostar ju ganska mycket pengar och jag ska bara dra i en gänginsats vad jag vet..SNODDAS15 skrev:m8 hade jag innan jag gänga om till m10, men är du osäker så googla
Behövde du ta av motorn för att gänga om ?
Hur tycker du att jag ska göra då dra i en gänginsats eller gänga om ?Riejuman skrev:nej för fan... hur enkelt som hellstlittlebennyboi skrev:Okej men behöver ingen hjälp med det längre.. Men var det svårt att gänga om ? Jag hade tänkt att dra i en gänginsats men jag vet inte om det är värt det. Verktygen kostar ju ganska mycket pengar och jag ska bara dra i en gänginsats vad jag vet..SNODDAS15 skrev:m8 hade jag innan jag gänga om till m10, men är du osäker så googla
Behövde du ta av motorn för att gänga om ?