Den är kanske inte för dem som kan spela Darius men för dem som vill testa han är den nog hjälpsam för;)david96 skrev:nä inte det bästa precis, och vad har du för elo? ^^
man säger fortfarande elo!!!!!! fuck divisions det är sönderbuggat med ''hidden elo''laveryd skrev:Elo finns ej längre och du kan bli rankad i level 30. Och du borde skaffa lite mer erfarenhet i spelet innan du börjar göra guides, du har ju inte ens lvlt halvägs till max ännu
ja du har kanske rätt i det;) hade inget att göra så tänkte att jag kunde göra en guide då jag spelat darius ett tag nu och känner att jag är ganska säker med han:Plaveryd skrev:Elo finns ej längre och du kan bli rankad i level 30. Och du borde skaffa lite mer erfarenhet i spelet innan du börjar göra guides, du har ju inte ens lvlt halvägs till max ännu
hehe SKÅÅNSKA:DJakzu skrev:Älskar din dialekt! Först så köper du buuts
den siffran är elohells simulerade elo. alltså inte den riktiga hidden elon.Gurraaaaa skrev:Om man kollar på lolking står det väll division å ett tal? Talet är väll elo'n? Jag ligger i silver aIV med 1268 elo tror jag
juste glömde ju säga att om man dödar ngn med R så kommer den igen:Pkallepalle skrev:den siffran är elohells simulerade elo. alltså inte den riktiga hidden elon.Gurraaaaa skrev:Om man kollar på lolking står det väll division å ett tal? Talet är väll elo'n? Jag ligger i silver aIV med 1268 elo tror jag
Du bör spela betydligt mer innan du gör guides. få en förståelse för spelet, spela alla gubbar så du vet vad alla gör osv.
darius ulti resetar om du dödar ditt target, så försök att alltid döda motståndaren med ulti, annars gör darius inte mycket i en teamfight.
Lär dig om masteries, runes, och olika items. vad du ska ha för masteries och runes beror helt och hållet på din spelstil, vem du möter på lane, hur ditt lag ser ut, samt hur motståndarens lag ser ut. detsamma gäller dina items.
du ska göra allt för att anpassa dig till vad ditt lag behöver, samt att countra vad motståndarnas lag har.
dvs, det finns inga fasta masteries, runor, items för en viss gubbe. när du lär dig spelet på en högre nivå så kommer du att förstå