Hej!
Jag har en gilera rcr 2003, när jag kör full gas bluddrar den och om jag då fortsätter gasa stängs den av tills jag släpper på gasen. För att komma upp i fart måste jag håll samma varv i lång tid och sedan varva så mycket jag kan innan jag växlar upp, och den är nästan omöjlig att köra i uppförsbackar.
Jag har sett att det kan vara olika orsaker som t.ex för mycket bensin, för stort munstycke, tjuvluft etc. jag är inget geni på att mecka så vad är den troligaste orsaken?
Min DT som har för stort munstycke beter sig likadant.. Prova att blanda i etanol när du tankar. Det kan man göra för att kompensera munstycket. Jag gör det med min och den går mycket bättre
OBS !
Glömde skriva att den inte har bluddrat i min ägo även med trim på förut. kan det fortfarande vara munstycket fast det är samma trim och samma munstycke som förut
Empaboy skrev:OBS !
Glömde skriva att den inte har bluddrat i min ägo även med trim på förut. kan det fortfarande vara munstycket fast det är samma trim och samma munstycke som förut
När det blir varmare så får den mindre luft vilket betyder att man måste gå ner i munstycke lite grann
När det blir varmare så får den mindre luft vilket betyder att man måste gå ner i munstycke lite grann
Den får precis lika mycket luft som förut bara att det är mindre SYRE i luften (O2)
Den får precis lika mycket luft som förut bara att det är mindre SYRE i luften (O2)
vilket antagligen vart exakt det han menade...
Men visst, du har rätt!
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.