Tycker att du ska tänka lite. Den setup du skriver låter som en mansat och drömde om i skolan inaa man skaffade moppe. Den setupen är onödig då du inte kommer att hinna nå toppfart på många sträckor. köp ett efektrör duger hurbra som helst.
Om du satsar på Airsals 88cc så kommer den dra som fan på högre varv då det är high-end. Så gasres på låga får du inte lika lätt me den om du inte sätter pizzadrev
Detta är bara tragiskt att jag är den första som ser det.
Men du kan inte köra den cylindern med 45mm vev å 2mm spacer. Kolven kommer gå i toppen som bara den. Samt att om du väljer å köra med mer spacers så kommer durationerna antagligen gå åt helvette.
Men kör MHR team cylinder och R4 rör med 28mm å en rotor Tåndning så har du nog gasres å om inte så lämna in den på portning så går det nog
potog skrev:Detta är bara tragiskt att jag är den första som ser det.
Men du kan inte köra den cylindern med 45mm vev å 2mm spacer. Kolven kommer gå i toppen som bara den. Samt att om du väljer å köra med mer spacers så kommer durationerna antagligen gå åt helvette.
Men kör MHR team cylinder och R4 rör med 28mm å en rotor Tåndning så har du nog gasres å om inte så lämna in den på portning så går det nog
med de kittet lär man ha fått gas res för länge sen, varför ens behöva gas res dra på lite varv koppling vims vafan bakhjulet helvete går ju till och med dragen plugg
bara svårare göra wheelies bland annat om man har för mycket kraft, själv räckte de med ett Hebo rör och borrad föge så låg man ju på 3:ans växel på bakhjulet men de är ju bara jag
prova bara göra power wheelies på 125cc satan inte så lätt faktiskt som man tror
Eller så svarvar jag mig en egen spacer
Du kommer få för hög bd och boost med 6 mm längre slag... Då det är väl original 39 ? Till den? Avgas kommer oxå skjuta i höjden
Om du vill köra trimat så ta airsal 88 kitet billigt och efter en portning är du värst istan
draken skrev:köp drac. billiga, lätt å skruva å man kommer åt motorn utan å riva halva moppen
Sen är den även fulare, omordernare, många klåpare har säkert vart på den som med alla Dracar och skulle hellre bygga något av en Derbimotor även om DRDn har fel motor. Obs min egna åsikter inget jag säger är fakta.
draken skrev:köp drac. billiga, lätt å skruva å man kommer åt motorn utan å riva halva moppen
Sen är den även fulare, omordernare, många klåpare har säkert vart på den som med alla Dracar och skulle hellre bygga något av en Derbimotor även om DRDn har fel motor. Obs min egna åsikter inget jag säger är fakta.
Rangad skrev:Verkar som en 14 åring med lite för rika föräldrar har kollat på Tyska hyper videos på youtube... Börja med ett trimrör hörru, Struntar i hur mycket cross du kört på banan. Du har inte erfarenhet nog för att blåsa runt i 100 knyck och gasres med en moppe på 30 vägar eller ens bromsa/köra på vanliga vägar med SM däck!
Du har inte en aning. Men nånstans måste man ändå börja va isåfall? stop hating. Dessutom är det inte mina föräldrar som står för trimmet. det är jag som sommarjobbat! Har även kört mkt på väg med cross/sm däck och kört runt på bakhjulet. Så kom inte o "tro" att jag inte har erfarenhet nog.
Dessutom är det gasres jag är ute efter
köp en färdigtrimmad moped och utgår ifrån!
tex denna