Sjuk Drd Pro Trimning. (HJÄLP)

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av drd håkan »

http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... cts_id=260

där har du norsk hemsida dock men går la säkert beställa hem:)
KungOlie
Elmoped

Inlägg av KungOlie »

drd håkan skrev:http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... cts_id=260

Tacktack! :D
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av drd håkan »

KungOlie skrev:
drd håkan skrev:http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... cts_id=260

Tacktack! :D
inga problem:)
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

gilerahjärnan skrev:
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)

läs på lite innan du gör detta, då du verkar inte kunna något
rasist
Bild
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Gforce
Elmoped

Inlägg av Gforce »

Tycker att du ska tänka lite. Den setup du skriver låter som en mansat och drömde om i skolan inaa man skaffade moppe. Den setupen är onödig då du inte kommer att hinna nå toppfart på många sträckor. köp ett efektrör duger hurbra som helst.
Halvtrasig smx
gileraN
Svårstartad skrothög

Inlägg av gileraN »

Om du satsar på Airsals 88cc så kommer den dra som fan på högre varv då det är high-end. Så gasres på låga får du inte lika lätt me den om du inte sätter pizzadrev :lol:
Yamaha Aerox -05
Bigbore 86cc
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Detta är bara tragiskt att jag är den första som ser det.

Men du kan inte köra den cylindern med 45mm vev å 2mm spacer. Kolven kommer gå i toppen som bara den. Samt att om du väljer å köra med mer spacers så kommer durationerna antagligen gå åt helvette.

Men kör MHR team cylinder och R4 rör med 28mm å en rotor Tåndning så har du nog gasres :) å om inte så lämna in den på portning så går det nog ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

potog skrev:Detta är bara tragiskt att jag är den första som ser det.

Men du kan inte köra den cylindern med 45mm vev å 2mm spacer. Kolven kommer gå i toppen som bara den. Samt att om du väljer å köra med mer spacers så kommer durationerna antagligen gå åt helvette.

Men kör MHR team cylinder och R4 rör med 28mm å en rotor Tåndning så har du nog gasres :) å om inte så lämna in den på portning så går det nog ;)
med de kittet lär man ha fått gas res för länge sen, varför ens behöva gas res dra på lite varv koppling vims vafan bakhjulet helvete går ju till och med dragen plugg :D

bara svårare göra wheelies bland annat om man har för mycket kraft, själv räckte de med ett Hebo rör och borrad föge så låg man ju på 3:ans växel på bakhjulet men de är ju bara jag :?

prova bara göra power wheelies på 125cc satan inte så lätt faktiskt som man tror :o
DerbiAndreas
Svårstartad skrothög

Inlägg av DerbiAndreas »

Ta det lugnt big boy, lär dig köra innan du kör på den setupen.
Bättre att leva ett kort och lyckligt liv än ett långt olyckligt! YOLO
KungOlie
Elmoped

Inlägg av KungOlie »

DerbiAndreas skrev:Ta det lugnt big boy, lär dig köra innan du kör på den setupen.
Säger han som hellre har ett kort liv.
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH

Inlägg av Jakzu »

KungOlie skrev:
DerbiAndreas skrev:Ta det lugnt big boy, lär dig köra innan du kör på den setupen.
Haahah :lol:
KungOlie
Elmoped

Inlägg av KungOlie »

Eller så svarvar jag mig en egen spacer ;)
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

Jakzu skrev:
KungOlie skrev:
Haahah :lol:
hahahaha :lol: :lol:
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp

Inlägg av donkeyO.o »

Why not köpa 110cc parma kit istället?
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
gilerahjärnan
Varnad

Inlägg av gilerahjärnan »

satsa på bidalot, du kommer typ vara den enda svensken med den cylindern
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

KungOlie skrev:

Eller så svarvar jag mig en egen spacer ;)
Du kommer få för hög bd och boost med 6 mm längre slag... Då det är väl original 39 ? Till den? Avgas kommer oxå skjuta i höjden

Om du vill köra trimat så ta airsal 88 kitet billigt och efter en portning är du värst istan
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbeyy »

hahaha! fett ovärt att köpa sån dyr moped om du ändå ska trimma skiten ur den,, köp en billig Derbi Senda ist
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av draken »

köp drac. billiga, lätt å skruva å man kommer åt motorn utan å riva halva moppen
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

draken skrev:köp drac. billiga, lätt å skruva å man kommer åt motorn utan å riva halva moppen
Sen är den även fulare, omordernare, många klåpare har säkert vart på den som med alla Dracar och skulle hellre bygga något av en Derbimotor även om DRDn har fel motor. Obs min egna åsikter inget jag säger är fakta.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
åj
Elmoped

Inlägg av åj »

k-skåpet skrev:
draken skrev:köp drac. billiga, lätt å skruva å man kommer åt motorn utan å riva halva moppen
Sen är den även fulare, omordernare, många klåpare har säkert vart på den som med alla Dracar och skulle hellre bygga något av en Derbimotor även om DRDn har fel motor. Obs min egna åsikter inget jag säger är fakta.
+1
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp

Inlägg av donkeyO.o »

k-skåpet skrev:
Sen är dom också fucko körda :3
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbigp1open-10 »

KungOlie skrev:
Rangad skrev:Verkar som en 14 åring med lite för rika föräldrar har kollat på Tyska hyper videos på youtube... Börja med ett trimrör hörru, Struntar i hur mycket cross du kört på banan. Du har inte erfarenhet nog för att blåsa runt i 100 knyck och gasres med en moppe på 30 vägar eller ens bromsa/köra på vanliga vägar med SM däck!
Du har inte en aning. Men nånstans måste man ändå börja va isåfall? stop hating. Dessutom är det inte mina föräldrar som står för trimmet. det är jag som sommarjobbat! :!: Har även kört mkt på väg med cross/sm däck och kört runt på bakhjulet. Så kom inte o "tro" att jag inte har erfarenhet nog.
Dessutom är det gasres jag är ute efter
köp en färdigtrimmad moped och utgår ifrån!
tex denna :P

http://www.blocket.se/halland/Derbi_sen ... ?ca=10&w=3
Skriv svar