Fridrott, cykling, skytte, ridning mm mm finns massorNixxen skrev:Hej!
Har gått i Thaiboxning ett tag nu men har tröttnat som fan på det...
Vill inte gå i en sport där man är tvingad att gå och har tränare som tränare! Vill träna själv tillsammans med farsan. Tex Cross, golf, fiskning, gym osvosv!
Har gått i cross ett tag men slutade pga att det inte blev så mycket körning då farsan jobbar till 7 varje dag...
Men vet ni någon sport/aktivitet man kan börja i? Med ett krav att ingen riktig tränare tränar en då jag inte orkar det, känner mig tvingad...
Edit: Jag gymmar ibland också men vill ha något annat också!
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
HAHAHAHHA!Jakzu skrev:E-sport!
Aa det är ju det!Börniee skrev:Fridrott, cykling, skytte, ridning mm mm finns massor Wink
Det låter faktisk jävligt roligt!åj skrev: du kan ju börja cykla? typ downhill eller de där andra vad de nu heter när man åker i ramper^^ fast inte med bmx då utan mountainbike, ser rätt kul ut, o eftersom du har åkt cross så skulle du nog lära dig rätt snabbt :Razz:
Haro Thread one -07!Xpressen skrev:Lånar tråden lite...
Blir rätt sugen på att cykla seriöst nu när det blir finare väder och undrar om det finns någon cykel som passar för en del street och lite skog (typ hopp o sånt) Gärna en större så jag kan cykla långt på den (har 2 mil till närmsta stad)
Nämde jag att jag har en begränsad budget? :srärox skrev:Haro Thread one -07!Xpressen skrev:Lånar tråden lite...
Blir rätt sugen på att cykla seriöst nu när det blir finare väder och undrar om det finns någon cykel som passar för en del street och lite skog (typ hopp o sånt) Gärna en större så jag kan cykla långt på den (har 2 mil till närmsta stad)
Men vilken Thread one somhelst fungerar, men tycker 07:an är bäst.
NS, UMF och Kona med mera fungerar bra också!
Xpressen skrev:Nämde jag att jag har en begränsad budget? :srärox skrev:Haro Thread one -07!Xpressen skrev:Lånar tråden lite...
EDIT: Duger dom här för street?
http://www.blocket.se/goteborg/Merida_U ... ?ca=13&w=2
Ah okej! Fick nyss ett meddelande om en black market three 57, dom verkar rätt nice men du som kan något om cyklar kanske kan säga nått om dom ?rärox skrev:Xpressen skrev:Nämde jag att jag har en begränsad budget? :srärox skrev: Haro Thread one -07!
EDIT: Duger dom här för street?
http://www.blocket.se/goteborg/Merida_U ... ?ca=13&w=2
Duger gör den väl men d ska helst ha single speed, alltså inga växlar, allt blir mycket enklare och det går inte sönder lika lätt, men Haron (jag är helt insnöad på dom, mobba inte.) kostar ungefär lika mycket men är bättre.