david96 skrev:Är 6-pack övarskattat elr inte? Ätit rejält nu ett tag elr sen nyår och byggt lite iallafall, men är de värt att gå ner så man får 6pack? Grejen är att jag måste väga runt 56-58 för ha synligt då jag gick ner till 58 innan utan att man såg något, så ska man satsa allt på det till sommaren elr fortsätta som man gör?
Ska mab ha rutor ska man vara vältränad, inte se ut som ett skelett vet dock inte hur du ser ut. .
david96 skrev:Är 6-pack övarskattat elr inte? Ätit rejält nu ett tag elr sen nyår och byggt lite iallafall, men är de värt att gå ner så man får 6pack? Grejen är att jag måste väga runt 56-58 för ha synligt då jag gick ner till 58 innan utan att man såg något, så ska man satsa allt på det till sommaren elr fortsätta som man gör?
För helvetet nej. Bygg en riktig kropp istället,75 kg + och sedan kan duväl börja tänka på sånt. imo så ser "6pack" riktigt jävla fult ut ifall du inte är stor. Ser mest ut som ett tangentbord på de flesta spinkiga. Mår illa av såna spinkiga som tror dom är biff när man kan urskilja muskelfästen på magen
Helt enig ovanstående talare. Ser förbannat fult ut om man är spinkig och har magrutor och sen säger att man är skit tränat när man igentligen är undernärd Nej träna på rutor och andra muskeldelar kommer efter ett tag ska du undernära dig kommer du aldrig få några muskler utan ät bra träna på sen gå ner lite när du byggt upp dig och vips ser mycket bättre ut
Zundapp ks50 70cc athena "agge steg2+ port" mikuni 20mm racerör, race stake, Nerplockad för mer portning samt renovering av ram och motor!
http://3.bp.blogspot.com/-R5GMZ5-07Lw/T ... ahim+1.jpg Sådär ser man ut när man har tränat fram rutorna, om man nu vill va slimmad, sen kan du ju va riktigt jävla grov med magrutor, men det blir du ju aldrig på under 60kg....
Kom precis på, vart fan är filmerna på de 15 åringarna som tog typ 400x20 i benpress eller vad de nu var? Hahahaha, skulle ju kommer filmer snart sa dom, patetiska småbarn.
MrAndersson skrev:http://3.bp.blogspot.com/-R5GMZ5-07Lw/T ... ahim+1.jpg Sådär ser man ut när man har tränat fram rutorna, om man nu vill va slimmad, sen kan du ju va riktigt jävla grov med magrutor, men det blir du ju aldrig på under 60kg....
Kom precis på, vart fan är filmerna på de 15 åringarna som tog typ 400x20 i benpress eller vad de nu var? Hahahaha, skulle ju kommer filmer snart sa dom, patetiska småbarn.
Dedär grabbarna. Följ dom på instagram för motivation, avmhollsten och akorahim. Man blir taggad
Haha jadu det kan man ju undra. 400x20 är en hel del.. körde ben idag, 250x12 benpress och det är svettigt som fan. (Ifall de nu har gjort 400x20 så har de varit att gå ner 5 cm och inte hela vägen som man ska om man inte vill se ut och vara tränad som en säck cement)
är anablolic bcaa bra? motverkar ju utmattning står det
är det dåligt att kombinera gainern med bcaa?
BCAA är bra skit, men skulle inte ha valt den. Utan skulle ha valt omega3, sedan köpa en vettigare bcaa vid sidan om.
tänkte ta den på köpet bara för att testa och se hur effekten blir
så om jag då tar 3 piller före träning och sen gainer efter träningen, det blir väl inte för mycket?
skulle vilja gå till gymmer 2g/vecka men har inte tid med det men i sommar då det är skolledigt så hoppas jag det blir av. har blivir riktigt taggad för träning den senaste veckan körde hårt idag, märker även liten skillnad nu att man klarar lite tyngre vikter, har varit 1 g/vecka i några månader nu
är anablolic bcaa bra? motverkar ju utmattning står det
är det dåligt att kombinera gainern med bcaa?
BCAA är bra skit, men skulle inte ha valt den. Utan skulle ha valt omega3, sedan köpa en vettigare bcaa vid sidan om.
så om jag då tar 3 piller före träning och sen gainer efter träningen, det blir väl inte för mycket?
skulle vilja gå till gymmer 2g/vecka men har inte tid med det men i sommar då det är skolledigt så hoppas jag det blir av. har blivir riktigt taggad för träning den senaste veckan körde hårt idag, märker även liten skillnad nu att man klarar lite tyngre vikter, har varit 1 g/vecka i några månader nu
För mycket? Kolla på gladiatorerna och alla stora så får du se att dom tar bra mycket ner grejer
DEA!! skrev:
För mycket? Kolla på gladiatorerna och alla stora så får du se att dom tar bra mycket ner grejer
haha sant
beställde 4kg gainer och 180 kapslar bcaa på köpet, hur ska jag dosera? gainer efter och bcaa före? eller bcaa både före och efter?
nej fan 7 dagar i veckan, går jävligt bra nu, översta rutorna check, utan att behöva gå ner, ligger just nu på 76kg, snart tillbaka där jag börja fast denna gången med muskler
Tränar några dagar i veckan, Måndag brukar vara Tabata, tisdagar löpning (ca 5km) och torsdagar TRX.. Sedan brukar jag trycka in lite gym under veckoslutet
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Nejdå! Det går bara frammåt. Efter att ha ökat 20 kg i bänk på 7 veckor tog jag förra söndagen 115 i bänk imorgon börjar jag om en ny cykel i hopp om att iallafall ta 120 i bänk innan jag går ut nian
Nejdå! Det går bara frammåt. Efter att ha ökat 20 kg i bänk på 7 veckor tog jag förra söndagen 115 i bänk imorgon börjar jag om en ny cykel i hopp om att iallafall ta 120 i bänk innan jag går ut nian
dam, hur tar du så mycket för vara 97'a ? jag ligger på 70-75 nu och börja på 50 vid jul
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
dam, hur tar du så mycket för vara 97'a ? jag ligger på 70-75 nu och börja på 50 vid jul
Dedikerad och bra gener antar jag ^^ Kört ett sl program för bänken utvecklat för mig och det gav verkligen utdelning!
Kan självklart fixa film till dig DEA på det även fast jag ska försöka hålla mig ifrån att maxa på ett tag. Men lyftet och tekniken godkändes och berömdes av de mer erfarna lyftarna på gymmet vilket var riktigt kul
115 i bänk är inte dåligt! Gick själv precis från 77,5 till 82,5 i bänken, efter att ja fastnat på 80 i ca 3 månader, tog t.om. 82,5 utan passare, tror nog att 85-87,5 finns där! Får se i slutet av månaden!
115 i bänk är inte dåligt! Gick själv precis från 77,5 till 82,5 i bänken, efter att ja fastnat på 80 i ca 3 månader, tog t.om. 82,5 utan passare, tror nog att 85-87,5 finns där! Får se i slutet av månaden!
Det plus assistansövningar där jag tränar på svaga punkter. När man kör programmet får man också chansen att träna riktigt mycket teknik då de första veckorna är rätt lätta. Grymt bra att öka både teknikmässigt och i styrka, eller hur?:D
en fråga, är det fel om man tar mer i smalbänkpress än vanlig?
för känns fett fel, gör rätt de vet jag, min brorsa hjälper mig och han tycker oxå det är konstigt:S någon mer som vet någon som gör det? är inte mycket men kan köra samma vikt utan att den är lika jobbigt :S
david96 skrev:en fråga, är det fel om man tar mer i smalbänkpress än vanlig?
för känns fett fel, gör rätt de vet jag, min brorsa hjälper mig och han tycker oxå det är konstigt:S någon mer som vet någon som gör det? är inte mycket men kan köra samma vikt utan att den är lika jobbigt :S
Smalbänk ska ju vara jobbigare! Du kommer ju längre ner..
Jag har fastnat på 100kg i bänk sen i jul, vad gör jah för att komma vidare?
vet det, det är de som känns så konstigt för är inte så för mina kompisar så är rätt konstigt, men är det för man har mer triceps än bröst? för mina bröst är svaga ^^
Det enda rätta, declinar med 10-15% jobbar dig upp där ifrån. Kolla även "so you think you can bench" på tuben, mina bästa tips!
Jag röstar på att du ger upplägget jag länkade en chans
Det är bra, då vet du att du har bra presstyrka i triceps. För att träna upp presstyrkan i vanlig bänk får du lägga lite prio på just brösten och korsryggen Testa köra en period med lite lättare bänkar och brett grepp
Na,är väl mest att du är stark i triceps då,fast håller du längre in så blir de en längre väg att gå upp,och ju bredare du håller ju kortare blir det
Här kan du läsa lite mer om det
Greppet: Den som har starka triceps håller vanligtvis med ett något smalare grepp, med armågarna lite närmare kroppen. Normalt lägger han också stången längre ner på bröstet. Är man däremot starkast i bröstmusklerna greppar man lite bredare, och vinklar armbågarna lite mer ut från kroppen. Man lägger då också stången lite högre upp på bröstet. Tänk på att ett smalare grepp ger en längre rörelsebana, vilket kan göra lyftet tyngre.
Na,är väl mest att du är stark i triceps då,fast håller du längre in så blir de en längre väg att gå upp,och ju bredare du håller ju kortare blir det
Här kan du läsa lite mer om det
Greppet: Den som har starka triceps håller vanligtvis med ett något smalare grepp, med armågarna lite närmare kroppen. Normalt lägger han också stången längre ner på bröstet. Är man däremot starkast i bröstmusklerna greppar man lite bredare, och vinklar armbågarna lite mer ut från kroppen. Man lägger då också stången lite högre upp på bröstet. Tänk på att ett smalare grepp ger en längre rörelsebana, vilket kan göra lyftet tyngre.
ja läste just det och kom att tänka på det ''gör lyftet tyngre'' men är lättare för mig, men aja får väl träna mer bröst