Vart kan man köpa svarta broms och kopplingshandtag som passar till Rieju MRX -07? Hittar inga svarta på twostroke.se och jag vet inga andra bra sidor utan alldeles för höga priser och frakt/betalnings avgifter.
kjsebbe skrev:Vart kan man köpa svarta broms och kopplingshandtag som passar till Rieju MRX -07? Hittar inga svarta på twostroke.se och jag vet inga andra bra sidor utan alldeles för höga priser och frakt/betalnings avgifter.
perrenatorGH skrev:vart kan man köpa andra fälgar till speedfight 2 -06. Asså andra stylar på fälgarna, tycker de originala e så fula :c
fram tycker ja du smäller på en viva gaffel med tillhörande hjul och har du inte skivbroms bak så kan du göra det bak med då kommer den blir grymt snygg
Vart kan jag köpa kylarvingar till yamaha dt50 07?
jag kan ev. Köpa kylarvingar till någon annan model så som Derbi Senda eller beta men jag vill endast köpa kylarvingarna. Då måste jag modda osv så ifall ni har något tips på vilken model jag ska köpa för att den ska passa så bra och enkelt som möjligt.
Kan också tänka mig att köpa begangnat så pm'a eller maila på
** max.lengdell.student@nacka.engelska.se ** (skol mail)
Mvh Max lengdell
YAMAHA <3 DT50 R!
söker mk thrower eller annat trimrör. mellan register, lite topp och lite acc. lite av varje helt enkelt!
Tjena! undrar var man kan få tag i kopplings vajer till Derbi drd pro -08. höljet ska vara 90 centimeter långt, vajern har jag inte så vet inte hur lång den ska vara.
"Fuck You I Ride A Derbi"
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
någon som vet vart man kan få tag på korta kopplingsgrepp/handtag? ska sitta på en Senda och ska likna dom som sitter på aerox (behöver inte vara gummi på men ungefär lika korta)
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!
DerbiKoffe skrev:någon som vet vart man kan få tag på korta kopplingsgrepp/handtag? ska sitta på en Senda och ska likna dom som sitter på aerox (behöver inte vara gummi på men ungefär lika korta)
DerbiKoffe skrev:någon som vet vart man kan få tag på korta kopplingsgrepp/handtag? ska sitta på en Senda och ska likna dom som sitter på aerox (behöver inte vara gummi på men ungefär lika korta)
Kapa bara ett par normala så blire bra
vill helst köpa hela för de ser ovårdat ut med kapade
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!
Min bakdämp är för kort och behöver få en längre och framförallt hårdare. Vid gupp eller liknande så slår den i avgasröret lite lätt. Jag har en Yamaha dt50r 07 btw.
Vart kan man köpa bakdämpar till min moppe?
jag hittade den här i farten, skulle den passa?
Mvh Max Lengdell
For the record så har jag letat på ett antal olika sidor utan resultat. Därför vänder jag mig till er.
YAMAHA <3 DT50 R!
söker mk thrower eller annat trimrör. mellan register, lite topp och lite acc. lite av varje helt enkelt!
Dillpojken skrev:tja behöver 2 par styrlager med 41mm ytermått och 25mm inermått. någon som vet var man kan hitta detta?
Enklast att köpa på nätet ...men till vilken tvåhjulig ska det vara till??
det är det att jag har tagit en drac gaffel o ska sätta den i en mt5 ram. så det finns ingen moppe direkt att gå efter. därför undrar jag om någon vet någon moppe med dom måtten eller någon sida som säljer lager i massa olika storlekar.
Jag har en motorhispania ryz 07a.
Några utav mina kåpor har några fetta repor (JAG har inte ramlat ) och jag undrar var man kan få ta på original kåpor till min moppe!
Några utav mina kåpor har några fetta repor (JAG har inte ramlat ) och jag undrar var man kan få ta på original kåpor till min moppe!
Köp styling kåpor istället ! Twostroke.se
Finns inga stylingkåpor till hans moppe, Kolla blocket eller närmsta återförsäljare!
Någon som vet vars det finns bakkåpor till Rieju mrx -06? vet att det finns på cykelkraft men finns det något billigare alternativ? hittar inga på blocket heller.
LucasKarlsson skrev:Någon som vet vars det finns bakkåpor till Rieju mrx -06? vet att det finns på cykelkraft men finns det något billigare alternativ? hittar inga på blocket heller.
FunkyDrac skrev:Vart kan man köpa kåpor till drac?
blocket, brukar nästan alltid dyka upp kåpor eller hojar som säljs i delar
Hemsida blir nog svårare att hitta och dessutom dyrare så om jag skulle vara du så skulle jag hålla ögonen öppna på blocket
Nixxen skrev:Var i göteborg kan man köpa rutad plåt till att göra egen fotplåt?
närmsta järnhandel eller byggföretag.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Vart kan jag köpa kåpor till min drd pro -07? Vill hellst inte lägga ut 1,5 k per kåpa, så om det finns nå styling kåpor eller orginal kåpor utan stickers så den e billigare?
Gurraaaaa skrev:Vart kan jag köpa kåpor till min drd pro -07? Vill hellst inte lägga ut 1,5 k per kåpa, så om det finns nå styling kåpor eller orginal kåpor utan stickers så den e billigare?
Gurraaaaa skrev:Vart kan jag köpa kåpor till min drd pro -07? Vill hellst inte lägga ut 1,5 k per kåpa, så om det finns nå styling kåpor eller orginal kåpor utan stickers så den e billigare?
Kolla runt på blocket och sånt så kan du säkert hitta det ganska snabbt
Kolla runt på blocket och sånt så kan du säkert hitta det ganska snabbt
Har hållt koll på kåpor på blocket hur länge som hellst men hittar alldrig på drd pro kåpor.
Å när jag sökte drd pro på tradera fick jag 0 sökträffar!
Dillpojken skrev:tja behöver 2 par styrlager med 41mm ytermått och 25mm inermått. någon som vet var man kan hitta detta?
Enklast att köpa på nätet ...men till vilken tvåhjulig ska det vara till??
det är det att jag har tagit en drac gaffel o ska sätta den i en mt5 ram. så det finns ingen moppe direkt att gå efter. därför undrar jag om någon vet någon moppe med dom måtten eller någon sida som säljer lager i massa olika storlekar.
Swerull har alla lager du kan få tag i, återförsäljare till skf och finns lite här o där i Sverige.
tjena!
jag skulle vilja montera en backspegel på moppen, mest för att farbror blå tycker om sånt, sen så är det väldigt nice att kunna se vad som händer bakom sig utan att behöva släppa blicken från vägen allt för länge!
Men jag vill inte ha en ful pinne med en stor klump längst upp, jag vill ha en sån här : http://i3.ytimg.com/vi/2VwINMDwwTM/maxresdefault.jpg
men frågan är vart jag kan köpa den...