Tja som rubriken säger så går min yamaha dt bäst utan luftfilter har testa med sportluft men går fortfarande mycket bättre utan. Fast vill helst inte göra utan. Har även testat att skruva på luftskruven utan resultat :/. Någon som vet hur jag får den att gå bra med luftfilter på. I övrigt så är det en 20mm minkuni fögasare.
Tack i förhand!
emilfreed skrev:Tja som rubriken säger så går min yamaha dt bäst utan luftfilter har testa med sportluft men går fortfarande mycket bättre utan. Fast vill helst inte göra utan. Har även testat att skruva på luftskruven utan resultat :/. Någon som vet hur jag får den att gå bra med luftfilter på. I övrigt så är det en 20mm minkuni fögasare.
Tack i förhand!
emilfreed skrev:Tja som rubriken säger så går min yamaha dt bäst utan luftfilter har testa med sportluft men går fortfarande mycket bättre utan. Fast vill helst inte göra utan. Har även testat att skruva på luftskruven utan resultat :/. Någon som vet hur jag får den att gå bra med luftfilter på. I övrigt så är det en 20mm minkuni fögasare.
Tack i förhand!
Tack i förhand!