Okänd lampkåpa

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Deddej
Elmoped

Okänd lampkåpa

Inlägg av Deddej »

Tja. Köpte min RRX från en kille vars originallampa blev stulen så han bytte mot en annan. Jag brydde mig aldrig om detta när jag köpte moppen men nu har jag letat hur mycket som helst och kan inte hitta något på nätet och det står inga logotyper eller texter på lampkåpan heller.

Någon som vet vad det är för någon?

Sen vill jag gärna veta var man kan få tag på originallampan för Rieju RRX/MRX 06 o uppåt, har också letat som en gris men hittar inget.

Photoshoppade lite slarvigt från ganska otydligt svart till något som liknar originalfärgen den var i när jag fick moppen. Moppen var röd från början medans lampan var lite mer orange.
Bild[/img]
"Du kan inte köra en "Yamaha Aerox" på GTA IV. Du måste instalera modifikationer för det, vilket bara finns på PC."

"okej fan vad dåligt"
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Ser lite ut som en skumt moddad orglykta.. :lol:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Påminner också om dracs lite grann :S
Användarens profilbild
Deeea
Elmoped

Inlägg av Deeea »

Deddej
Elmoped

Inlägg av Deddej »

Där har vi den ju! :D

Tackar, var visst en jävla dyr lampa, de trodde jag aldrig. Såg inte ut så från början heller.
"Du kan inte köra en "Yamaha Aerox" på GTA IV. Du måste instalera modifikationer för det, vilket bara finns på PC."

"okej fan vad dåligt"
Skriv svar