Tjenare!
För 3dagar sen hällde jag i ngn olja från biltema i moppen, sen dess har den bara startat med startspray ibland utan och blivit svårare efter varje dag.
Den startar efter 20 snabba kickningar, ngn som vet var det kan vara för fel ? :S
Senast redigerad av StigrareN^ den 28 april 2013, 17:52, redigerad totalt 5 gång.
Hällde du kedjeolja till motorsåg i sadelfacket, teakolja i bensintanken, eller tvåtaktsolja i tvåtaktsoljetanken, eller något annat? jag tror nog du kan vara lite mer specifik.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Hällde du kedjeolja till motorsåg i sadelfacket, teakolja i bensintanken, eller tvåtaktsolja i tvåtaktsoljetanken, eller något annat? jag tror nog du kan vara lite mer specifik.
Vad tror du?
Jo det är självklart jag hällde tvåtaktsolja i oljetaken.
Byt tändstift. Hjälper inte det får du sälja den icke fungerande, eller lämna iväg den till verkstad. Det låter ju inte som du har lust att göra nått själv...
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Hörru TS, jag tycker du byter attityd om du vill ha hjälp, att vara dryg och vägra svara på något ger inte folk direkt någon vilja att hjälpa dig.
Sen att en eventuellt köpare ska komma på torsdag och du har båda nävarna i din röv och är för lat för att läsa/felsöka är bara synd, speciellt när du ber om hjälp.