Det enda som jag bytt eller ändrat är tändspolen och CDin och det löste inget.david96 skrev:din beskrivning är väldigt konstig men låter som förgasarn.
har du ändrat något på den?
hur uppstod problemet?
hur ser vikter/remmen/kopplingen ut ?
hur långt har den gått?
Okey tack! jag ska testa det imorrn. Alltid bra med tips-Filip skrev:Testa ta av ljuddämparen helt och hållet och testa mopeden då. Det kommer låta ganska högt men då vet du ju om det är det eller inte. För att göra rent den for du hälla bensin/diesel i det och skit. Har inte gjort det så vet inte exat hur man gör!
är likadant på min nu när jag har för stort, var likadant föut när jag hade för litet. kör cross och när motorn är varm så årkar den inte på 5 och 6 växelperrenatorGH skrev:Motorn och allt låter bra men den får inge kraft och är slö som faaaan. är det förgasaren som kan åstakomma det? :pNOName? skrev:låter som felinställd förgasare
Jahaa, också när jag gasar så blir det ingen skillnad när jag gasar 3/4 till4/4. Är ddet också en symtom på en dåligt inställd förgasare?NOName? skrev:är likadant på min nu när jag har för stort, var likadant föut när jag hade för litet. kör cross och när motorn är varm så årkar den inte på 5 och 6 växelperrenatorGH skrev:Motorn och allt låter bra men den får inge kraft och är slö som faaaan. är det förgasaren som kan åstakomma det? :pNOName? skrev:låter som felinställd förgasare