Speedline.dk

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Speedline.dk

Inlägg av jack.lofgren »

Har någon handlar därifrån? Det är riktigt billigt, och vet nån frakten? :D
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

Med tanke på att dom har 12k likes på facebook och sidan verkar vara grym så skulle jag inte tveka på att beställa. Kollade igenom priserna och dom var sjukt bra ;)
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Nilleboy91
Elmoped

Re: Speedline.dk

Inlägg av Nilleboy91 »

jack.lofgren skrev:Har någon handlar därifrån? Det är riktigt billigt, och vet nån frakten? :D
jag och en polare beställde därifrån i veckan och ja dyra är dom inte, dom var tydligen så serriösa så att efter han beställt så ringde dom och kolla så adressen o så var rätt! och tror frakten gick på 140 svenska kronor :)
Ska man trimma så trimma ordentligt! =)
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

Nilleboy91 skrev:
jack.lofgren skrev:Har någon handlar därifrån? Det är riktigt billigt, och vet nån frakten? :D
jag och en polare beställde därifrån i veckan och ja dyra är dom inte, dom var tydligen så serriösa så att efter han beställt så ringde dom och kolla så adressen o så var rätt! och tror frakten gick på 140 svenska kronor :)
Då drar jag iväg en beställning när man har pengar :D
Nilleboy91
Elmoped

Inlägg av Nilleboy91 »

gör så :) fick reda på av min polare med att han beställde i måndes o delarna ligger i malmö så delarna kommer imorgon så dom är snabba på skicka iväg grejerna med :)
Ska man trimma så trimma ordentligt! =)
Skriv svar