Tja! Ska nu beställa en longboard och är sugen på en riktigt skön bräda runt 2k.
Skulle ni kunna rekommendera någon som ni vet är bra?
för är fett sugen på att köpa en slipstream eftersom dom är kända för att vara bra med lågt pris men vet inte vilken modell jag ska ta!
Jag vill åka till skolan och åka skönt i backar osv så inget advancerat.
själv föredrar jag min bustin board meastro 38 limited edition
en riktigt go bräda som är stabil men även smidig
rekomenderar även loaded tantien provade kompisen och kändes underbart jämnfört med madrids skit brädor
dock så kostar den lite mer
kul med fler som vill rulla longboard! har själv en loaded dervish sama men kan rekomendera slipstream lowride, sjukt skön bräda om man bara ska glida runt och ha den som transportmedel
streamjr skrev:kul med fler som vill rulla longboard! har själv en loaded dervish sama men kan rekomendera slipstream lowride, sjukt skön bräda om man bara ska glida runt och ha den som transportmedel
longboard är fan skit kul! loaded är så jävla dyra men har en kompis med en loaded och den är skit bra:) men är rätt säker på att det blir en slipstream men vet inte vilken modell bara
streamjr skrev:kul med fler som vill rulla longboard! har själv en loaded dervish sama men kan rekomendera slipstream lowride, sjukt skön bräda om man bara ska glida runt och ha den som transportmedel
longboard är fan skit kul! loaded är så jävla dyra men har en kompis med en loaded och den är skit bra:) men är rätt säker på att det blir en slipstream men vet inte vilken modell bara
jag har haft och testat flera modeller utav slipstream och mina favoriter är pintail och lowrider, två hyffsat billiga och riktigt goa brädor
jag har haft och testat flera modeller utav slipstream och mina favoriter är pintail och lowrider, två hyffsat billiga och riktigt goa brädor
är la knappt någon skillnad på alla dom dära slipstream modellerna haha?
Köp en liten bräda säger jag bara! Max 36 har en sector9 bob marly* bambo 33 med guldwing sidewinder truckar. Sitter på Big zigs också skönaste brädan jag har kört på å kostade mig lite över 2k bara.
Madrid kan vara bra beror på bräda till bräda.
Loaded = för dyra
Originals = cp truckar
Slipstream = samma som Madrid typ. Överlag inget jag gillar.
derbeyy skrev:
är la knappt någon skillnad på alla dom dära slipstream modellerna haha?
jo det är olika flex, rocker eller conkav, det är olika form på alla
tex lowridern är droppad så att där man står hamnar närmare backen = man behöver inte böja på benen så mycket och kan åka längre sträckor utan att bli trött