MOD HIT!!!! nr2

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Ockle96
Svårstartad skrothög

MOD HIT!!!! nr2

Inlägg av Ockle96 »

Skriver i offtopic, inga "regler här"

Men kan inte PM'a då jag sitter på en sketen proxy från ryssland/kina något fel så den crashar när jag försöker, försökt maila men inga svar. skulle vara till stor hjälp om jag kan få det fixat.. DÅ JAG HAR ETT PROJEKT JAG HÅLLER PÅ MED, och vill inte få mina "fans" besvikna då jag skulle lägga ut bilder på allt jag svetsat o putsat :(
Fila på tills du lockar hit Farbror Blå!
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Min största fråga är, varför har du 2 konton?
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren

Inlägg av streamjr »

varför inte rätt till dom felen du gjorde i förra tråden istället för att göra en ny exakt lika som också kommer bli låst inom 5min...
har ni funderingar runt a-/epa-traktorer är det bara att pm'a :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43481
eggz
Elmoped

Re: MOD HIT!!!! nr2

Inlägg av eggz »

Ockle96 skrev:Skriver i offtopic, inga "regler här"

Men kan inte PM'a då jag sitter på en sketen proxy från ryssland/kina något fel så den crashar när jag försöker, försökt maila men inga svar. skulle vara till stor hjälp om jag kan få det fixat.. DÅ JAG HAR ETT PROJEKT JAG HÅLLER PÅ MED, och vill inte få mina "fans" besvikna då jag skulle lägga ut bilder på allt jag svetsat o putsat :(
Men prova med att att starta ett ämne med vettig rubrik då, typ "Bannad av misstag" eller "Problem med mitt konto". "MOD HIT!!!!!" är ingen höjdare.
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Låser, reglerna försvinner inte automatiskt bara för de ligger o offtopic.
Gör om gör rätt, lös det med att PMa någon mod, så länge du dumförklarar dig själv, så hjälper du VERKLIGEN inte dig själv med att bli unbannad.
Låst