Ska nu börja köra min moppe så startade igång den utan batteri bara för att kolla ännu en gång så allt verkade bra men mätaren och allting är helt sönder nu verkar det som vet inte vad som hänt!
Den liksom typ vägrar komma in på dispalyen alltså den visar aldrig hur många mil den gått eller så. Vad fan har hänt??????
TechnoMen skrev:självklart den kan va igång men all el som tuta mätare osv behöver inte funka för de.
okej men då är det ett nytt problem här då också. När jag satt i batteriet och skulle starta igång moppen så dör mätaren och allt om jag bara trycker in bromshandtaget. Varför blir det så?
Batteriet har underhåll laddas hela vinter och senaste laddningen var igår
TechnoMen skrev:självklart den kan va igång men all el som tuta mätare osv behöver inte funka för de.
okej men då är det ett nytt problem här då också. När jag satt i batteriet och skulle starta igång moppen så dör mätaren och allt om jag bara trycker in bromshandtaget. Varför blir det så?
Batteriet har underhåll laddas hela vinter och senaste laddningen var igår
de är aldrig bra o underhålls ladda ett batteri som inte är tillför det, men har du kollat om säkringen är hel?
de var batteriet som gjorde problemen, köpte nytt idag så nu fungerar de felfritt igen. Konstigt dock att mätaren inte fungerar utan batteriet, annan koppling av elen på en Sslider jämfört med gamla Aeroxen märker jag