Hej, valet står mellan en ski doo summit 2014 eller en freeride 2014 och jag vet inte riktigt vad som skiljer dem. längderna är ju desamma 146'' 154'' och 163'' svårt att läsa sig till på nätet så tacksam för seriösa svar, mvh
Alkohol löser inga problem.
Men de gör fan inte mjölk heller!
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
det är ingen begagnad skoter jag har tänkt att beställa de är trots allt en 2014 och har en -12as Pro rmk 800 som det inte är mer skruvande på än en 600 men det kan väl skilja sig från märke...
Saimon skrev:det är ingen begagnad skoter jag har tänkt att beställa de är trots allt en 2014 och har en -12as Pro rmk 800 som det inte är mer skruvande på än en 600 men det kan väl skilja sig från märke...
Du har en -12as Pro rmk 800 och ska köpa en ny -14?? :S
Jag kör en Yamaha E/T 340 från -83
Saimon skrev:det är ingen begagnad skoter jag har tänkt att beställa de är trots allt en 2014 och har en -12as Pro rmk 800 som det inte är mer skruvande på än en 600 men det kan väl skilja sig från märke...
tack för alla svar.
KJsebbe jag byter från polaris till ski doo därför att det är en liten skillnad mot e-tec motorerna som inte tar drygt 4-5 liter milen i puderåkning