Du Biltemas fatbar är snyggt och så jävla bra Har själv haft några skit eloxerade fatbar och biltemas och biltemas är enda som inte böjt sig! Istället för ett protaper kan du köpa 3 st från biltema
saile96 skrev:hoppas den går lika bra som den ser ut...
Jag har provkört den och den går jävligt bra med nya röret, dock så fick jag gashäng 2-3 gånger för att gasvajern ligger fel. Den ligger spänd under tanken.. Men det har jag fixat tror jag, är det inte vajerns fel så är det något med trotteln
Funderar på om jag ska filma med min gopro när jag är ute och kör med GPS men jag får se hur det blir med de
bönan skrev:Läckert mvg!
Tackar!
Victorh skrev:Du Biltemas fatbar är snyggt och så jävla bra Har själv haft några skit eloxerade fatbar och biltemas är enda som inte böjt sig! Istället för ett protaper kan du köpa 3 st från biltema
Eloxerade skitsaker har jag köpt 1 gång och det får räcka..
Om jag köper ett Fatbar blir det nog Protaper, Renthal, EMGO eller Fatbar
Do it right the first time!
Senast redigerad av Heatz den 2 april 2013, 02:27, redigerad totalt 1 gånger.
Varför?
Som sagt biltemas håller!
Har ALDRIG sett eller hört att ett biltema fatbar har gåttsönder eller böjt sig...
Köp det istället, typ det enda som skiljer sig från etc. Protaper är ju en klibba..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Persson97 skrev:Varför?
Har ALDRIG sett eller hört att ett biltema fatbar har gåttsönder eller böjt sig...
Köp det istället, typ det enda som skiljer sig från etc. Protaper är ju en klibba..
Det är inte ens värt att diskutera om du tror att biltema håller samma kvalite som ProTaper...
Det är inte ens värt att diskutera om du tror att biltema håller samma kvalite som ProTaper...
nej det år inte samma kvalitet som protaper men det är ändå det prisvärdaste styret på marknaden.
Samma kvalité sa jag inget om...
Sa att jag aldrig hört eller sett ett biltema styre böjas/knäckas...
Och som sagt typ enda som skiljer sig är en klibba, protaper håller säkert lite bättre men är ju typ 3 grr dyrare med
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Persson97 skrev:Samma kvalité sa jag inget om...
Och som sagt typ enda som skiljer sig är en klibba, protaper håller säkert lite bättre men är ju typ 3 grr dyrare med
nu har du ju hört om någon som böjt biltemas fatbar styren, jag har nämligen böjt 2 st av biltemas styren och bara ett protaper, jag skulle köpa ett renthal styre om jag varr du, de är dom som har hållt bäst för mig och är snyggast enligt mig,
Sjukt clean moppe i övrigt , riktigt fet blev den, grymt jobbat!
Persson97 skrev:Samma kvalité sa jag inget om...
nu har du ju hört om någon som böjt biltemas fatbar styren, jag har nämligen böjt 2 st av biltemas styren och bara ett protaper, jag skulle köpa ett renthal styre om jag varr du, de är dom som har hållt bäst för mig och är snyggast enligt mig,
Sjukt clean moppe i övrigt , riktigt fet blev den, grymt jobbat!
Tack! Det kändes som att det behövdes fler källor angående biltemas styren,
som sagt kommer jag nog köra på ett ProTaper, EMGO eller Fatbar ..
SJUKT IMPONERAD! Dock så måste jag ju säga att du har en jäkla tur att ha ett sånt garage... Själv har jag ett träskjul som man knappt får plats att ens parkera mopeden i + att det snart kommer rasa då det var min grannes förut och hon orkade inte riva det -_- Men sjukt bra jobbat! Keep up the good work!
[/spoiler]
nej det år inte samma kvalitet som protaper men det är ändå det prisvärdaste styret på marknaden.
Simon Johansson skrev:SJUKT IMPONERAD! Dock så måste jag ju säga att du har en jäkla tur att ha ett sånt garage... Själv har jag ett träskjul som man knappt får plats att ens parkera mopeden i + att det snart kommer rasa då det var min grannes förut och hon orkade inte riva det -_- Men sjukt bra jobbat! Keep up the good work!
Hon har bara turen att vara dotter till ägaren av en moped/mc firma!
Simon Johansson skrev:SJUKT IMPONERAD! Dock så måste jag ju säga att du har en jäkla tur att ha ett sånt garage... Själv har jag ett träskjul som man knappt får plats att ens parkera mopeden i + att det snart kommer rasa då det var min grannes förut och hon orkade inte riva det -_- Men sjukt bra jobbat! Keep up the good work!
Tack!
Det är inte ett garage utan de är en mc-verkstad, ArosRacing då
Haha hoppas du inte står där inne när det rasar då..
kjsebbe skrev:Riktigt snygg blev den Vart köpte du KTM framlyktan btw?
Tack! Jag köpte min hos en KTM återförsäljare, kolla om du har någon lokal återförsäljare i närheten, så är det bara att snacka med dom!
Rexxy skrev:
Hon har bara turen att vara dotter till ägaren av en moped/mc firma!
Lite så är det ju också, men vi har fortfarande ett sponsorskap
Tack!
Det är inte ett garage utan de är en mc-verkstad, ArosRacing då
Haha hoppas du inte står där inne när det rasar då..
Hahahaha neeh! Men har tjatat på morsan ett tag nu och ska ev. få bygga ett mindre garage endast för mopparna i sommar... Men vi får se!