kanske ska testa det dåmoliki skrev:tycker du ska pröva mitt förslag

Banka honom blå & gul, nej men antingen så får du säga till honom att hålla sig borta från henne eller gör du som jag gjorde, visa tjejen att du är den bättre killen och få henne att välja bort din "kompis"Xpressen skrev:Vad gör man när ens före detta bäste kompis stöter på tjejen jag är på g med?
Han vet att jag gillar henne :/
Jodå, visst har jag försökt men tyvärr är han den "populäraste" utav oss två..Persson97 skrev:Banka honom blå & gul, nej men antingen så får du säga till honom att hålla sig borta från henne eller gör du som jag gjorde, visa tjejen att du är den bättre killen och få henne att välja bort din "kompis"Xpressen skrev:Vad gör man när ens före detta bäste kompis stöter på tjejen jag är på g med?
Ska du köra på andra alternativet så måste du visa för tjejen att du verkligen bryr dej om henne, att du vill träffas osv.Xpressen skrev:Jodå, visst har jag försökt men tyvärr är han den "populäraste" utav oss två..Persson97 skrev:Banka honom blå & gul, nej men antingen så får du säga till honom att hålla sig borta från henne eller gör du som jag gjorde, visa tjejen att du är den bättre killen och få henne att välja bort din "kompis"Xpressen skrev:Vad gör man när ens före detta bäste kompis stöter på tjejen jag är på g med?
Dessutom så har han en jävla förmåga att snacka och sprida skit..
Haha tack men såg den jävel strula med henne så jag henne fingret och åkte moppe istället;)Persson97 skrev:Ska du köra på andra alternativet så måste du visa för tjejen att du verkligen bryr dej om henne, att du vill träffas osv.Xpressen skrev:Jodå, visst har jag försökt men tyvärr är han den "populäraste" utav oss två..Persson97 skrev: Banka honom blå & gul, nej men antingen så får du säga till honom att hålla sig borta från henne eller gör du som jag gjorde, visa tjejen att du är den bättre killen och få henne att välja bort din "kompis"
De är tufft, jag vet men har somsagt vart med om ungefär samma grej och är det en tjej som du verkligen gillar så äre värt jobbet
Lycka till!
+1derbigp1open-10 skrev:asså bara jag som blir irriterad på passiva,osäkra och distanserade tjejer..
går ju inte att hålla kontakten med dem, dem säger att dem är intresserade eller gillar en, men hör aldrig av sig eller tar aldrig initiativ, men dem säger ja om man ger förslag om att göra något!, sen kan dem ibland inte ens svara på meddelande, utan killen ska göra ALLT!
Know that feeling bro!Xpressen skrev:Haha tack men såg den jävel strula med henne så jag henne fingret och åkte moppe istället;)Persson97 skrev:Ska du köra på andra alternativet så måste du visa för tjejen att du verkligen bryr dej om henne, att du vill träffas osv.Xpressen skrev: Jodå, visst har jag försökt men tyvärr är han den "populäraste" utav oss två..
De är tufft, jag vet men har somsagt vart med om ungefär samma grej och är det en tjej som du verkligen gillar så äre värt jobbet
Lycka till!
Aa eller hur! Vad ska man göra med dom, bara skita i dom eller? Gör snart det faanXpressen skrev:+1derbigp1open-10 skrev:asså bara jag som blir irriterad på passiva,osäkra och distanserade tjejer..
går ju inte att hålla kontakten med dem, dem säger att dem är intresserade eller gillar en, men hör aldrig av sig eller tar aldrig initiativ, men dem säger ja om man ger förslag om att göra något!, sen kan dem ibland inte ens svara på meddelande, utan killen ska göra ALLT!
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Precis det hände i sommras, samma kille dessutom.. Men men, man måste se saker med ett leende på läpparna!StigrareN^ skrev:Know that feeling bro!Xpressen skrev:Haha tack men såg den jävel strula med henne så jag henne fingret och åkte moppe istället;)Persson97 skrev: Ska du köra på andra alternativet så måste du visa för tjejen att du verkligen bryr dej om henne, att du vill träffas osv.
Lycka till!
Exakt samma sak hände mig...
En av mina bästevänner hånglade med tjejen jag är kär i och höll på med henne. Men jag gick fram till honom och sa det: Asså du vet mycket väl att jag gillar tjejen så skit i att hålla på, annars tar vår vänskap slut här! Sen dess har han inte direkt gjort ngt. Men jag tror hon är kär i honom..
Men det värsta av allt med tjejer är att de alltid håller på med fel killar skaffar ett förhållande med idioter eller sådana som bara är ute efter sexuellt omgänge* då dom tror det är ett riktigt förhållande, sen blir dom dumpade skriver hur dum i huvet personen är varför dom valde fel kille och sånt, medans den den perfekte som skulle göra allt för att göra henne glad och älskar henne som fan bara blir bortputtade och blir aldrig vald...
Sant :/. Fast det sanningen svider som fan...Xpressen skrev:Precis det hände i sommras, samma kille dessutom.. Men men, man måste se saker med ett leende på läpparna!StigrareN^ skrev:Know that feeling bro!Xpressen skrev: Haha tack men såg den jävel strula med henne så jag henne fingret och åkte moppe istället;)
En av mina bästevänner hånglade med tjejen jag är kär i och höll på med henne. Men jag gick fram till honom och sa det: Asså du vet mycket väl att jag gillar tjejen så skit i att hålla på, annars tar vår vänskap slut här! Sen dess har han inte direkt gjort ngt. Men jag tror hon är kär i honom..
Men det värsta av allt med tjejer är att de alltid håller på med fel killar skaffar ett förhållande med idioter eller sådana som bara är ute efter sexuellt omgänge* då dom tror det är ett riktigt förhållande, sen blir dom dumpade skriver hur dum i huvet personen är varför dom valde fel kille och sånt, medans den den perfekte som skulle göra allt för att göra henne glad och älskar henne som fan bara blir bortputtade och blir aldrig vald...
Svider jävel gör det.StigrareN^ skrev:Sant :/. Fast det sanningen svider som fan...Xpressen skrev:Precis det hände i sommras, samma kille dessutom.. Men men, man måste se saker med ett leende på läpparna!StigrareN^ skrev: Know that feeling bro!
“If she's amazing, she won't be easy. If she's easy, she won't be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you're not worthy. ... Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.”Xpressen skrev:Svider jävel gör det.StigrareN^ skrev:Sant :/. Fast det sanningen svider som fan...Xpressen skrev: Precis det hände i sommras, samma kille dessutom.. Men men, man måste se saker med ett leende på läpparna!
"We’ve come a long way since that dayXpressen skrev:“If she's amazing, she won't be easy. If she's easy, she won't be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you're not worthy. ... Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.”
-Bob Marley
ja asså, man känner sig bara desperat då man måste ta alla steg.. man fortsätter utan att få något tillbaka nästan, de skulle fan va en dröm om en tjej skulle ta alla initiativ, ja skulle dö av lyckaBörniee skrev:Aa eller hur! Vad ska man göra med dom, bara skita i dom eller? Gör snart det faanXpressen skrev:+1derbigp1open-10 skrev:asså bara jag som blir irriterad på passiva,osäkra och distanserade tjejer..
hahaha skön du är som länkar den, skön låt jue!joar skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MM0XHJS3GgM[/youtube]
Haha, med risk att bli hatad av alla utan humor på detta kära forum
åldern spelar ju mindre roll desto äldre man blir och sen beror la de väl hur mogna man ärvicke1112 skrev:en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden. finns flera tjejer här på forumet och även en del homo/bisexuella personer. även de borde få prata här fritt utan att känna sig osäkra. bara ett förslag. sorry för OT.
och sen. vad tkr ni om åldersskillnad? min tjej fyller 22 och jag 18. flera tkr det är fel men jag tkr så länge man älskar varandra och trivs ihop så spelar det ingen roll. vad tkr ni?
precis så är det! sen kan både jag och hon betee oss som småbarn ibland men det är bara kul och underbart att man kan vara sig själv med den man älskardavid96 skrev:åldern spelar ju mindre roll desto äldre man blir och sen beror la de väl hur mogna man ärvicke1112 skrev:en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden. finns flera tjejer här på forumet och även en del homo/bisexuella personer. även de borde få prata här fritt utan att känna sig osäkra. bara ett förslag. sorry för OT.
och sen. vad tkr ni om åldersskillnad? min tjej fyller 22 och jag 18. flera tkr det är fel men jag tkr så länge man älskar varandra och trivs ihop så spelar det ingen roll. vad tkr ni?
måste säga att jag tycker de är roligare att vara med äldre man kan göra saker och dem är inte lika diviga som dampar på allt utan kan prata om de istället ^^
Fixat!vicke1112 skrev:en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden.
3-4 år är inte så stor skillnad när man blir äldre. Och ni har ju båda passerat högstadiet och snart gymnasiet så då spelar ju åldern mindre och mindre roll. Finns två stycken i min stad, han är 98:a och hon är 95:a eller 96:a (2-3 år skillnad, dock så går ju han bara i åttan och då spelar åldern lite större roll) och hon försöker släpa med honom till Thailand för att de ska gifta sig (de är redan förlovade). Kanske lite unga för det?vicke1112 skrev:precis så är det! sen kan både jag och hon betee oss som småbarn ibland men det är bara kul och underbart att man kan vara sig själv med den man älskardavid96 skrev:åldern spelar ju mindre roll desto äldre man blir och sen beror la de väl hur mogna man ärvicke1112 skrev:en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden. finns flera tjejer här på forumet och även en del homo/bisexuella personer. även de borde få prata här fritt utan att känna sig osäkra. bara ett förslag. sorry för OT.
måste säga att jag tycker de är roligare att vara med äldre man kan göra saker och dem är inte lika diviga som dampar på allt utan kan prata om de istället ^^och sen kan vi var mogna med. jag är enligt många väldigt mogen för min ålder. jag har inte haft så bra med vänner så jag var ofta med farmor och farfar och deras vänner och de flesta vänner jag har är äldre och man blir ju som man umgås.
ville bara se hur andra tänker
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
gifta sig när man är 15? :O Är hon thai eller? för i thailand får man ju typ gifta sig när man är under 18 om ja har läst och föstått rätt. För i sverige måste man väll vara 18 och äldre för att gifta sig?3-4 år är inte så stor skillnad när man blir äldre. Och ni har ju båda passerat högstadiet och snart gymnasiet så då spelar ju åldern mindre och mindre roll. Finns två stycken i min stad, han är 98:a och hon är 95:a eller 96:a (2-3 år skillnad, dock så går ju han bara i åttan och då spelar åldern lite större roll) och hon försöker släpa med honom till Thailand för att de ska gifta sig (de är redan förlovade). Kanske lite unga för det?
Ja, hon är Thai^^Törnan skrev:gifta sig när man är 15? :O Är hon thai eller? för i thailand får man ju typ gifta sig när man är under 18 om ja har läst och föstått rätt. För i sverige måste man väll vara 18 och äldre för att gifta sig?3-4 år är inte så stor skillnad när man blir äldre. Och ni har ju båda passerat högstadiet och snart gymnasiet så då spelar ju åldern mindre och mindre roll. Finns två stycken i min stad, han är 98:a och hon är 95:a eller 96:a (2-3 år skillnad, dock så går ju han bara i åttan och då spelar åldern lite större roll) och hon försöker släpa med honom till Thailand för att de ska gifta sig (de är redan förlovade). Kanske lite unga för det?
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Det ända sättet är nog att tro på sig själv och våga ta risken om det är värt detLucass skrev:Tjaa!
Jag har ett problem. När jag snackar med någon tjej så är man på g och nära på att bli tillsammans så liksom sticker jag, blir avskräckt av hela förhållande-situationen..
Jag vill inte vara taskig men när jag kommer till den "spärren" vill jag inte längre och vill mest vara för mig själv..
Mitt ex var otrogen mot mig och jag antar att det är därför jag vill "skydda" mig själv från att bli sårad..?
Hur får jag bort de här? De förstör ju för mig.
[/spoiler]Lucass skrev:[spoiler]Tjaa!
Jag har ett problem. När jag snackar med någon tjej så är man på g och nära på att bli tillsammans så liksom sticker jag, blir avskräckt av hela förhållande-situationen..
Jag vill inte vara taskig men när jag kommer till den "spärren" vill jag inte längre och vill mest vara för mig själv..
Mitt ex var otrogen mot mig och jag antar att det är därför jag vill "skydda" mig själv från att bli sårad..?
Hur får jag bort de här? De förstör ju för mig.