Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

moliki skrev:tycker du ska pröva mitt förslag :D
kanske ska testa det då :wink:
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moliki »

om du prövar på du berätta hur det gick lol :D
Fortitude

Bild
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Vad gör man när ens före detta bäste kompis stöter på tjejen jag är på g med?
Han vet att jag gillar henne :/
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Xpressen skrev:Vad gör man när ens före detta bäste kompis stöter på tjejen jag är på g med?
Banka honom blå & gul, nej men antingen så får du säga till honom att hålla sig borta från henne eller gör du som jag gjorde, visa tjejen att du är den bättre killen och få henne att välja bort din "kompis"
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Persson97 skrev:
Xpressen skrev:Vad gör man när ens före detta bäste kompis stöter på tjejen jag är på g med?
Banka honom blå & gul, nej men antingen så får du säga till honom att hålla sig borta från henne eller gör du som jag gjorde, visa tjejen att du är den bättre killen och få henne att välja bort din "kompis"
Jodå, visst har jag försökt men tyvärr är han den "populäraste" utav oss två..
Dessutom så har han en jävla förmåga att snacka och sprida skit..
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Xpressen skrev:
Persson97 skrev:
Ska du köra på andra alternativet så måste du visa för tjejen att du verkligen bryr dej om henne, att du vill träffas osv.
De är tufft, jag vet men har somsagt vart med om ungefär samma grej och är det en tjej som du verkligen gillar så äre värt jobbet
Lycka till!
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Persson97 skrev:
Xpressen skrev:
Persson97 skrev: Banka honom blå & gul, nej men antingen så får du säga till honom att hålla sig borta från henne eller gör du som jag gjorde, visa tjejen att du är den bättre killen och få henne att välja bort din "kompis"
Ska du köra på andra alternativet så måste du visa för tjejen att du verkligen bryr dej om henne, att du vill träffas osv.
De är tufft, jag vet men har somsagt vart med om ungefär samma grej och är det en tjej som du verkligen gillar så äre värt jobbet
Lycka till!
Haha tack men såg den jävel strula med henne så jag henne fingret och åkte moppe istället;)
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Inlägg av derbigp1open-10 »

asså bara jag som blir irriterad på passiva,osäkra och distanserade tjejer..
går ju inte att hålla kontakten med dem, dem säger att dem är intresserade eller gillar en, men hör aldrig av sig eller tar aldrig initiativ, men dem säger ja om man ger förslag om att göra något!, sen kan dem ibland inte ens svara på meddelande, utan killen ska göra ALLT!
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

derbigp1open-10 skrev:asså bara jag som blir irriterad på passiva,osäkra och distanserade tjejer..
går ju inte att hålla kontakten med dem, dem säger att dem är intresserade eller gillar en, men hör aldrig av sig eller tar aldrig initiativ, men dem säger ja om man ger förslag om att göra något!, sen kan dem ibland inte ens svara på meddelande, utan killen ska göra ALLT!
+1
StigrareN^
Svårstartad skrothög

Inlägg av StigrareN^ »

Xpressen skrev:
Persson97 skrev:
Xpressen skrev: Jodå, visst har jag försökt men tyvärr är han den "populäraste" utav oss två..
Lycka till!
Haha tack men såg den jävel strula med henne så jag henne fingret och åkte moppe istället;)
Know that feeling bro!
Exakt samma sak hände mig...
En av mina bästevänner hånglade med tjejen jag är kär i och höll på med henne. Men jag gick fram till honom och sa det: Asså du vet mycket väl att jag gillar tjejen så skit i att hålla på, annars tar vår vänskap slut här! Sen dess har han inte direkt gjort ngt. Men jag tror hon är kär i honom.. :(

Men det värsta av allt med tjejer är att de alltid håller på med fel killar skaffar ett förhållande med idioter eller sådana som bara är ute efter sexuellt omgänge* då dom tror det är ett riktigt förhållande, sen blir dom dumpade skriver hur dum i huvet personen är varför dom valde fel kille och sånt, medans den den perfekte som skulle göra allt för att göra henne glad och älskar henne som fan bara blir bortputtade och blir aldrig vald...
Senast redigerad av StigrareN^ den 14 mars 2013, 17:42, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Börniee
Gasres

Inlägg av Börniee »

Xpressen skrev:
derbigp1open-10 skrev:asså bara jag som blir irriterad på passiva,osäkra och distanserade tjejer..
+1
Aa eller hur! Vad ska man göra med dom, bara skita i dom eller? Gör snart det faan :D
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

StigrareN^ skrev:
Xpressen skrev:
Persson97 skrev: Ska du köra på andra alternativet så måste du visa för tjejen att du verkligen bryr dej om henne, att du vill träffas osv.
Lycka till!
Know that feeling bro!
En av mina bästevänner hånglade med tjejen jag är kär i och höll på med henne. Men jag gick fram till honom och sa det: Asså du vet mycket väl att jag gillar tjejen så skit i att hålla på, annars tar vår vänskap slut här! Sen dess har han inte direkt gjort ngt. Men jag tror hon är kär i honom.. :(

Men det värsta av allt med tjejer är att de alltid håller på med fel killar skaffar ett förhållande med idioter eller sådana som bara är ute efter sexuellt omgänge* då dom tror det är ett riktigt förhållande, sen blir dom dumpade skriver hur dum i huvet personen är varför dom valde fel kille och sånt, medans den den perfekte som skulle göra allt för att göra henne glad och älskar henne som fan bara blir bortputtade och blir aldrig vald...
Precis det hände i sommras, samma kille dessutom.. Men men, man måste se saker med ett leende på läpparna! :)
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren

Inlägg av streamjr »

helt sant de ni säger om att brudar alltid tar "douce bag" killar, varit med om det själv...
men nu kör jag med mitt egna motto "brudar är som duetter, fina att se på men bara krånglar!" ;)
har ni funderingar runt a-/epa-traktorer är det bara att pm'a :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43481
StigrareN^
Svårstartad skrothög

Inlägg av StigrareN^ »

Xpressen skrev:
StigrareN^ skrev:
Xpressen skrev: Haha tack men såg den jävel strula med henne så jag henne fingret och åkte moppe istället;)
Know that feeling bro!

Precis det hände i sommras, samma kille dessutom.. Men men, man måste se saker med ett leende på läpparna! :)
Sant :/. Fast det sanningen svider som fan...
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

StigrareN^ skrev:
Xpressen skrev:
StigrareN^ skrev: Know that feeling bro!

Svider jävel gör det.
StigrareN^
Svårstartad skrothög

Inlägg av StigrareN^ »

Xpressen skrev:
StigrareN^ skrev:
Xpressen skrev: Precis det hände i sommras, samma kille dessutom.. Men men, man måste se saker med ett leende på läpparna! :)
Svider jävel gör det.
“If she's amazing, she won't be easy. If she's easy, she won't be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you're not worthy. ... Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.”
-Bob Marley
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

“If she's amazing, she won't be easy. If she's easy, she won't be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you're not worthy. ... Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.”
-Bob Marley[/quote]

"We’ve come a long way since that day
And we will never look back, at the faded silhouette"
-Avicii
Funkar ju oxå :)
StigrareN^
Svårstartad skrothög

Inlägg av StigrareN^ »

Xpressen skrev:“If she's amazing, she won't be easy. If she's easy, she won't be amazing. If she's worth it, you wont give up. If you give up, you're not worthy. ... Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.”
-Bob Marley
"We’ve come a long way since that day
And we will never look back, at the faded silhouette"
-Avicii
Funkar ju oxå :)[/quote]
Sant det med ;)
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

Börniee skrev:
Xpressen skrev:
+1
Aa eller hur! Vad ska man göra med dom, bara skita i dom eller? Gör snart det faan :D
ja asså, man känner sig bara desperat då man måste ta alla steg.. man fortsätter utan att få något tillbaka nästan, de skulle fan va en dröm om en tjej skulle ta alla initiativ, ja skulle dö av lycka :D
joar
Farsans gamla zündapp

Inlägg av joar »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MM0XHJS3GgM[/youtube]

Haha, med risk att bli hatad av alla utan humor på detta kära forum 8)
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp

joar skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MM0XHJS3GgM[/youtube]

Haha, med risk att bli hatad av alla utan humor på detta kära forum 8)
hahaha skön du är som länkar den, skön låt jue!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Tjena!
Har ett problem..
Kan börja med att det är mitt ex som jag fortfarande gillar det gäller..
Okej så igår så sov jag och två tjejer över(en av dom var tjejen jag gillar)
Vi hade rätt kul och busade och myste nästan hela tiden, skojade även någon gång om att vi borde sova i samma säng..
Sen var klockan runt 3 och vi bestämde oss för att lägga oss så jag gick till min madrass på golvet men tjejen jag gillar frågade den andra tjejen om jag inte kunde dela säng med dom 2 vilket jag senare gjorde, jag låg då längst ut och tjejen jag gillar la sig bakom mig och vi myste en stund, vi somnade rätt fort sen runt tjugo över 6 så vaknade hon av att hon var varm, då satt hon sig upp i sängen och även jag vaknade, vi snackade lite tyst i nån minut och la oss sen och myste med varandra, hon låg på rygg med benen mellan mina ben och smekte mig över bröstet och jag låg på sidan med huvudet i hennes hår och myste med hennes armar, vi somnade om endel gånger men låg och myste på olika sätt typ resten av natten, vi gick upp runt tio sen och käkade frukost, strax efter det så drog vi båda hem (vi var hos "den andra tjejen")
Messade henne lite senare sen men fick inget svar, frågade ett tag senare om hon var sur eller nått men fick fortfarande inget svar, messade då den andra tjejen och kollade med henne men hon fick inte häller något svar, drog senare iväg ett "förlåt sms" då jag förmodade att hon var sur på mig över något men inte häller på det svarade hon....
Gillar verkligen den här tjejen och vill ändast ha seriösa svar, så vad tror ni?
Vad kan det vara?
Gjorde jag något fel?
Hur ska jag lösa det här? :roll:
vi var inte på något sätt fulla eller höga...
Vi hade inte sex och strulade inte eller något sånt häller, bara någon puss på huvudet, kinden osv..
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dillpojken »

om jag fattade det rätt så var det ditt gamla ex som du pratar om?

vet du om hon har en kille? kan vara därför hon kanske insåg vad hon hade gjort isåfall.

annars kanske hon gillar dig också men tyckte det blev pinsamt och avvaktar med att svara.

eller så ångrade hon sig och skiter nu i dig.

kan vara massa olika anledningar men skulle gissa på nåt sånt..

hur du ska lösa det: ja tycker du borde avvakta. spamma inte deras mobiler med massa sms osv, utan avvakta och skicka ist ett sms om några dagar igen. eller så får du ta mod till dig och åka hem till henne eller den andra tjejen och fråga vad det är som står på.
jag tycker i vilket fall som hellst inte du ska ge upp utan gör det bästa du kan av situationen.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Ja ungefär, vi var på g på sommar lovet, sen igen i typ 3-4 månader när skolan startade..
Hon har inte kille och är inte på g eller liknande med någon annan :wink:
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden. finns flera tjejer här på forumet och även en del homo/bisexuella personer. även de borde få prata här fritt utan att känna sig osäkra. bara ett förslag. sorry för OT.

och sen. vad tkr ni om åldersskillnad? min tjej fyller 22 och jag 18. flera tkr det är fel men jag tkr så länge man älskar varandra och trivs ihop så spelar det ingen roll. vad tkr ni?
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

vicke1112 skrev:en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden. finns flera tjejer här på forumet och även en del homo/bisexuella personer. även de borde få prata här fritt utan att känna sig osäkra. bara ett förslag. sorry för OT.

och sen. vad tkr ni om åldersskillnad? min tjej fyller 22 och jag 18. flera tkr det är fel men jag tkr så länge man älskar varandra och trivs ihop så spelar det ingen roll. vad tkr ni?
åldern spelar ju mindre roll desto äldre man blir och sen beror la de väl hur mogna man är :)

måste säga att jag tycker de är roligare att vara med äldre man kan göra saker och dem är inte lika diviga som dampar på allt utan kan prata om de istället ^^
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

david96 skrev:
vicke1112 skrev:en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden. finns flera tjejer här på forumet och även en del homo/bisexuella personer. även de borde få prata här fritt utan att känna sig osäkra. bara ett förslag. sorry för OT.

åldern spelar ju mindre roll desto äldre man blir och sen beror la de väl hur mogna man är :)

måste säga att jag tycker de är roligare att vara med äldre man kan göra saker och dem är inte lika diviga som dampar på allt utan kan prata om de istället ^^
precis så är det! sen kan både jag och hon betee oss som småbarn ibland men det är bara kul och underbart att man kan vara sig själv med den man älskar :) och sen kan vi var mogna med. jag är enligt många väldigt mogen för min ålder. jag har inte haft så bra med vänner så jag var ofta med farmor och farfar och deras vänner och de flesta vänner jag har är äldre och man blir ju som man umgås.

ville bara se hur andra tänker :)
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street

Inlägg av TheGrimReaper »

vicke1112 skrev:en fråga bara. borde inte rubriken ändras lite? till tex: tjejer, killar, Förhållanden och kärleks tråden.
Fixat! :)

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

vicke1112 skrev:
david96 skrev:

precis så är det! sen kan både jag och hon betee oss som småbarn ibland men det är bara kul och underbart att man kan vara sig själv med den man älskar :) och sen kan vi var mogna med. jag är enligt många väldigt mogen för min ålder. jag har inte haft så bra med vänner så jag var ofta med farmor och farfar och deras vänner och de flesta vänner jag har är äldre och man blir ju som man umgås.

ville bara se hur andra tänker :)
3-4 år är inte så stor skillnad när man blir äldre. Och ni har ju båda passerat högstadiet och snart gymnasiet så då spelar ju åldern mindre och mindre roll. Finns två stycken i min stad, han är 98:a och hon är 95:a eller 96:a (2-3 år skillnad, dock så går ju han bara i åttan och då spelar åldern lite större roll) och hon försöker släpa med honom till Thailand för att de ska gifta sig (de är redan förlovade). Kanske lite unga för det?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket

Inlägg av Törnan »

3-4 år är inte så stor skillnad när man blir äldre. Och ni har ju båda passerat högstadiet och snart gymnasiet så då spelar ju åldern mindre och mindre roll. Finns två stycken i min stad, han är 98:a och hon är 95:a eller 96:a (2-3 år skillnad, dock så går ju han bara i åttan och då spelar åldern lite större roll) och hon försöker släpa med honom till Thailand för att de ska gifta sig (de är redan förlovade). Kanske lite unga för det?
gifta sig när man är 15? :O Är hon thai eller? för i thailand får man ju typ gifta sig när man är under 18 om ja har läst och föstått rätt. För i sverige måste man väll vara 18 och äldre för att gifta sig?
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Törnan skrev:
gifta sig när man är 15? :O Är hon thai eller? för i thailand får man ju typ gifta sig när man är under 18 om ja har läst och föstått rätt. För i sverige måste man väll vara 18 och äldre för att gifta sig?
Ja, hon är Thai^^
Det är väl därför hon försöker släpa honom dit, för att de inte får gifta sig här i Sverige?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Lucass
Elmoped

Inlägg av Lucass »

Tjaa!

Jag har ett problem. När jag snackar med någon tjej så är man på g och nära på att bli tillsammans så liksom sticker jag, blir avskräckt av hela förhållande-situationen..
Jag vill inte vara taskig men när jag kommer till den "spärren" vill jag inte längre och vill mest vara för mig själv..
Mitt ex var otrogen mot mig och jag antar att det är därför jag vill "skydda" mig själv från att bli sårad..?

Hur får jag bort de här? De förstör ju för mig.
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moliki »

Lucass skrev:Tjaa!

Jag har ett problem. När jag snackar med någon tjej så är man på g och nära på att bli tillsammans så liksom sticker jag, blir avskräckt av hela förhållande-situationen..
Jag vill inte vara taskig men när jag kommer till den "spärren" vill jag inte längre och vill mest vara för mig själv..
Mitt ex var otrogen mot mig och jag antar att det är därför jag vill "skydda" mig själv från att bli sårad..?

Det ända sättet är nog att tro på sig själv och våga ta risken om det är värt det
Fortitude

Bild
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Lucass skrev:[spoiler]Tjaa!

[/spoiler]

Våga.
Bara du kommer över "spärren" så blir det enklare!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Alltså det där är nog något du får jobba bort. Ett tips kan ju vara att inte stöta bort henne utan att du tar den tid du behöver för att verkligen känna efter. Det är ibget du känner efter 14 dar.. du måste våga att släppa in den personen på dig. Är du inte säker så prata med dina kompisar om det eller ta ett uppehåll på ett tag då du inte pratar eller träffar den tjejen.. då märker du ju om du saknar den på ett "kärleksfullt" vis.
Och tro mig den dagen du hittar en intressant som verkligen klaffar med dig kommer den muren att rasa automatiskt.
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar