Min italienska är rätt rostig, men detdär är inget motstånd. Snarare ett blinkersrelä.Gustaaav96 skrev:Har köpt ett motstånd till ledblinkers
Ja ett relä dåErik_ skrev:Min italienska är rätt rostig, men detdär är inget motstånd. Snarare ett blinkersrelä.Gustaaav96 skrev:Har köpt ett motstånd till ledblinkers
Börja med att bestämma dig för vad det är du köpt...
Tackar, tyckte den va rätt konstig när jag skulle koppla, men sen kan jag inte ett skit om el heller så :)bensinskalle skrev:De kan väl inte bli mycket enklare än så? Bilden säger ju allt...
Du ska alltså klippa plusmatningen till blinkersknappen/ (eller reläet om sendor har de) och sätta motståndet där, enligt bilden, alltså någonstans på den väg där huvudmatningen till blinkersen går.
Ja men jag har inget sånt blinkersrelä på min utan något som liknar denna.. http://www.twostroke.se/Graphics/Products/14521_m.jpgbensinskalle skrev:Nu när Erik avslöjade att det är ett relä så är ju svaret ännu enklare, det är bara att koppla in istället för det befintliga reläet.
Nej de är inte helt lätt när man inte vet. Försök ta hjälp av någon som kan istället för att ge dig på det själv isf.