Rasmusgatan, Malmö

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Så blir det när man slänger ihop apor, babianer och schimpanser i samma bur, tyvärr
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

.....

[spoiler] vart i hela hel*ete är sverige påväg..[/spoiler]
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

Tur att man bor en bra bit ifrån Malmö. Dock så finns det sånna personer här oxå...
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Sjukt... Helt sjukt.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
juckeyy
Avstängd

Inlägg av juckeyy »

Skjut mig. Fyfan säger jag bara.

Döp om landet till Swerabia
olséN^
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av olséN^ »

fyfan...
To much is never enough.. !
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

Bild
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av byYn »

Finns massa videor om sånt här på youtube, där "experter" tror att sverige om några år kommer bli en enda stor Al-qaida kebabkiosk..

Fan vad hemskt, det är nu snuten ska komma fram med släggor och basebollträn och visa vilka som bestämmer.
Bild
Användarens profilbild
Börniee
Gasres

Inlägg av Börniee »

byYn skrev:Finns massa videor om sånt här på youtube, där "experter" tror att sverige om några år kommer bli en enda stor Al-qaida kebabkiosk..

Fan vad hemskt, det är nu snuten ska komma fram med släggor och basebollträn och visa vilka som bestämmer.
Det är nu dom vita* ska hoppa in och visa vem som bestämmer!!!
Vilka e med mig? :twisted:
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Börniee skrev:
byYn skrev:Finns massa videor om sånt här på youtube, där "experter" tror att sverige om några år kommer bli en enda stor Al-qaida kebabkiosk..

Haha, faktiskt jag :wink:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Jag bor i Malmö och hela stan är förstörd av ohyra. Men jag jobbade i området där Rasmusgatan ligger. Det stora misstaget jag gjorde var att jag en gång körde på moppen dit. Jag såg genom fönstret ett gäng som stod kring moppen och när jag kom ner var dem på väg att bära i väg den. Antagligen för att hitta en lämplig plats att bryta upp låsen. Men när jag kom ner på gatan och de såg mig släppte de moppen och sprang.

När jag hade bilen med mig var det inbrott två ggr i den varav den andra gången hade de försökt bryta upp tändningslåset. På området bor många äldre svenskar som bott där i hela sina liv som kunde berätta om hur många av deras vänner blivit rånade och misshandlade. Ingen av dem vågade gå ut, särskilt inte på kvällarna.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

runners skrev:Jag bor i Malmö och hela stan är förstörd av ohyra. Men jag jobbade i området där Rasmusgatan ligger. Det stora misstaget jag gjorde var att jag en gång körde på moppen dit. Jag såg genom fönstret ett gäng som stod kring moppen och när jag kom ner var dem på väg att bära i väg den. Antagligen för att hitta en lämplig plats att bryta upp låsen. Men när jag kom ner på gatan och de såg mig släppte de moppen och sprang.

När jag hade bilen med mig var det inbrott två ggr i den varav den andra gången hade de försökt bryta upp tändningslåset. På området bor många äldre svenskar som bott där i hela sina liv som kunde berätta om hur många av deras vänner blivit rånade och misshandlade. Ingen av dem vågade gå ut, särskilt inte på kvällarna.
Vilka Jävla tattare alltså
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH

Inlägg av Jakzu »

"Leka lite"
Linusen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Linusen »

jag bor i Eskilstuna...
det lär väl höras lite om lilla Eskil runt om i landet också? :?
På sommarn - Derbi DRD Racing -07- SÅLD
På vintern - Lynx Enduro Millennium -00
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

Börniee skrev:

jag e me... pga alla invandrare jag har känt har inte gått att lita på en fläck. sad but true. men säger man något blir man kallad rasistjävel eller något i den stilen. e det mitt fel att alla invandrare jag har träffat har varit lömska tattare som snott pengar mm av mig? antagligen inte.. vet att många kommer att protestara på mitt inlägg nu men aja... :roll:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket

Inlägg av rärox »

Blir så jävla trött på alla små wannabe gangsters.
Evakuera alla som sköter sig och spräng skiten.
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

saile96 skrev:
Börniee skrev:

jag e me... pga alla invandrare jag har känt har inte gått att lita på en fläck. sad but true. men säger man något blir man kallad rasistjävel eller något i den stilen. e det mitt fel att alla invandrare jag har träffat har varit lömska tattare som snott pengar mm av mig? antagligen inte.. vet att många kommer att protestara på mitt inlägg nu men aja... :roll:
Haha när drar vi 8)
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

saile96 skrev:
Börniee skrev:

Haha när drar vi 8)
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power

Inlägg av tacopaj »

...Det stora misstaget jag gjorde var att jag en gång körde på moppen dit. Jag såg genom fönstret ett gäng som stod kring moppen och när jag kom ner var dem på väg att bära i väg den. Antagligen för att hitta en lämplig plats att bryta upp låsen. Men när jag kom ner på gatan och de såg mig släppte de moppen och sprang.

När jag hade bilen med mig var det inbrott två ggr i den varav den andra gången hade de försökt bryta upp tändningslåset...
:cry:

[spoiler]vad ska man säga?! ... [/spoiler]
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Den gatan skulle jag vilja bo på om den inte låg i Malmö och att den låg i ett lugnare område, gillar namnet :D
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

rasmusborg skrev:Den gatan skulle jag vilja bo på om den inte låg i Malmö och att den låg i ett lugnare område, gillar namnet :D
haha det förstår jag ;)
Skriv svar