derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Jag bor i Malmö och hela stan är förstörd av ohyra. Men jag jobbade i området där Rasmusgatan ligger. Det stora misstaget jag gjorde var att jag en gång körde på moppen dit. Jag såg genom fönstret ett gäng som stod kring moppen och när jag kom ner var dem på väg att bära i väg den. Antagligen för att hitta en lämplig plats att bryta upp låsen. Men när jag kom ner på gatan och de såg mig släppte de moppen och sprang.
När jag hade bilen med mig var det inbrott två ggr i den varav den andra gången hade de försökt bryta upp tändningslåset. På området bor många äldre svenskar som bott där i hela sina liv som kunde berätta om hur många av deras vänner blivit rånade och misshandlade. Ingen av dem vågade gå ut, särskilt inte på kvällarna.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
runners skrev:Jag bor i Malmö och hela stan är förstörd av ohyra. Men jag jobbade i området där Rasmusgatan ligger. Det stora misstaget jag gjorde var att jag en gång körde på moppen dit. Jag såg genom fönstret ett gäng som stod kring moppen och när jag kom ner var dem på väg att bära i väg den. Antagligen för att hitta en lämplig plats att bryta upp låsen. Men när jag kom ner på gatan och de såg mig släppte de moppen och sprang.
När jag hade bilen med mig var det inbrott två ggr i den varav den andra gången hade de försökt bryta upp tändningslåset. På området bor många äldre svenskar som bott där i hela sina liv som kunde berätta om hur många av deras vänner blivit rånade och misshandlade. Ingen av dem vågade gå ut, särskilt inte på kvällarna.
byYn skrev:Finns massa videor om sånt här på youtube, där "experter" tror att sverige om några år kommer bli en enda stor Al-qaida kebabkiosk..
Fan vad hemskt, det är nu snuten ska komma fram med släggor och basebollträn och visa vilka som bestämmer.
Det är nu dom vita* ska hoppa in och visa vem som bestämmer!!!
Vilka e med mig?
jag e me... pga alla invandrare jag har känt har inte gått att lita på en fläck. sad but true. men säger man något blir man kallad rasistjävel eller något i den stilen. e det mitt fel att alla invandrare jag har träffat har varit lömska tattare som snott pengar mm av mig? antagligen inte.. vet att många kommer att protestara på mitt inlägg nu men aja...
byYn skrev:Finns massa videor om sånt här på youtube, där "experter" tror att sverige om några år kommer bli en enda stor Al-qaida kebabkiosk..
Fan vad hemskt, det är nu snuten ska komma fram med släggor och basebollträn och visa vilka som bestämmer.
Vilka e med mig?
jag e me... pga alla invandrare jag har känt har inte gått att lita på en fläck. sad but true. men säger man något blir man kallad rasistjävel eller något i den stilen. e det mitt fel att alla invandrare jag har träffat har varit lömska tattare som snott pengar mm av mig? antagligen inte.. vet att många kommer att protestara på mitt inlägg nu men aja...
Vilka e med mig?
...Det stora misstaget jag gjorde var att jag en gång körde på moppen dit. Jag såg genom fönstret ett gäng som stod kring moppen och när jag kom ner var dem på väg att bära i väg den. Antagligen för att hitta en lämplig plats att bryta upp låsen. Men när jag kom ner på gatan och de såg mig släppte de moppen och sprang.
När jag hade bilen med mig var det inbrott två ggr i den varav den andra gången hade de försökt bryta upp tändningslåset...