ja tänkte börja med min Dtdavid96 skrev:Urpluggat Original rör och lätt drevat annars större cylinder och tyngre drev, ha kvar originalröret iallafall lättast att stunta med originalrör
Skulle rekommendera beta om du inte kan köra bakhjul med en beta så tänk inte äns på börja för dem är överdrivet lätta att få upp och köra med
Dt är inte mycket svårare men om man inte får upp en beta borde man inte försöka med någon annan häller:)Törnan skrev:ja tänkte börja med min Dtdavid96 skrev:Urpluggat Original rör och lätt drevat annars större cylinder och tyngre drev, ha kvar originalröret iallafall lättast att stunta med originalrör
Skulle rekommendera beta om du inte kan köra bakhjul med en beta så tänk inte äns på börja för dem är överdrivet lätta att få upp och köra med
har aldrig testa att köra bakhjul med en betadavid96 skrev:Dt är inte mycket svårare men om man inte får upp en beta borde man inte försöka med någon annan häller:)Törnan skrev:ja tänkte börja med min Dtdavid96 skrev:Urpluggat Original rör och lätt drevat annars större cylinder och tyngre drev, ha kvar originalröret iallafall lättast att stunta med originalrör
Mesta handlar väl om att våga