det borde säkert funka. men det får ju inte råka bli för lite. det bästa är ju om man har ett en liten mugg med exakt så mkt som behövs hällas i med sig när man ska tanka. om man inte har känsla för sånt att man ser hur mkt man behöver osv.
1337_Anton skrev:Dillpojken: Joo hade ju en stalker, jag blandade direkt i tanken på ögonmått, det gick rätt bra men det var lite jobbigt haha
Törnan: Jahaa det går alltså med original urpluggat, är väll inte så extremt stor effektskillnad?
om du kapar upp röret och rensar det på allt så får du kanske ut lite mer effekt än vad det är när det bara är urpluggat. Men ja hade kört på metrakittet om ja hade varit dig
1337_Anton skrev:Dillpojken: Joo hade ju en stalker, jag blandade direkt i tanken på ögonmått, det gick rätt bra men det var lite jobbigt haha
Törnan: Jahaa det går alltså med original urpluggat, är väll inte så extremt stor effektskillnad?
om du kapar upp röret och rensar det på allt så får du kanske ut lite mer effekt än vad det är när det bara är urpluggat. Men ja hade kört på metrakittet om ja hade varit dig
Vill helst få den att inte låta som nå åkgräsklippare haha, ska nog räcka med pluggen vid delningen, känns lite onödigt när man ändå är osäker på om man ska köra 50cc eller 70cc haha
Vill helst få den att inte låta som nå åkgräsklippare haha, ska nog räcka med pluggen vid delningen, känns lite onödigt när man ändå är osäker på om man ska köra 50cc eller 70cc haha
törnan skrev:för om du ska köra med 70 cylinder och 21mm fögg så kommer den skära för den får för lite olja.
Ska du köra med pluggat originalrör så får du byta tillbaks till orgcyllen och org förgasaren för annars kommer det inte gå
Ja? Det var just därför dom snackade om att han skulle ta bort oljepumpen och blanda i tanken, och varför skulle han inte kunna köra med rensat org. Rör till en 70 cc setup?
Inställningar, inställningar och inställningar
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Dillpojken: tackar, är det 6mm dellerto munstycken eller är jag helt offside?
Vicke1112: Nja Derbi är inte min grej efter allt jag hört:/, oljepumpen skiter vi i då jag inte köper denna MRX det handlade om, hörde massa negativa grejer om den
Persson97: Det skiter vi i jag köper inte den där MRXen då jag hört massa skit om den.
Hittade en fräsch drac som gått 430mil, hämtat den osv nu.
Något kändes skummt när jag kollade på reggnr och internet, gjordes drac 06? står 06 i min papper.
Fordonsår: 2006
I trafik första gången i Sverige: 2006-05-03
Typgodkännandedatum: 2004-03-03 ?
Fabrikat: Rieju RR EU2 (EU2)?
godkändes i sverige 2004 och kördes/registrerades första gången 06 ,står de inte även vilket tillverkas datum stod fabrikat/modell/märke typ så stod de 06 på min men godkändes i sverige 2007
sen kan du ha oljepumpen till 70cc osv man tar av den oftast för den ger upp inte för den ger rätt mängd olja för de kommer den göra om du ställer in den
david96 skrev:godkändes i sverige 2004 och kördes/registrerades första gången 06 ,står de inte även vilket tillverkas datum stod fabrikat/modell/märke typ så stod de 06 på min men godkändes i sverige 2007
sen kan du ha oljepumpen till 70cc osv man tar av den oftast för den ger upp inte för den ger rätt mängd olja för de kommer den göra om du ställer in den
Jahaa tack där, är en 04a uttagen 06 eller hur man kan säga?
köp int Derbi för det är så jäkla vanligt när du säger du skall köra i skogen så skall du int ha mk trimmrör av 2 anledningar 1 effekten kommer vid så höga varv så det kommer bli gobbigt i längden. 2 sen kommer röret att ta i merk hela tiden. kör me urpluggat oginalrör
saile96 skrev:köp int Derbi för det är så jäkla vanligt när du säger du skall köra i skogen så skall du int ha mk trimmrör av 2 anledningar 1 effekten kommer vid så höga varv så det kommer bli gobbigt i längden. 2 sen kommer röret att ta i merk hela tiden. kör me urpluggat oginalrör