DEA!! skrev:Kan ju börja lite lugnt med att säga att jag dansade med Jennifer från "Ensam mamma söker" på juldagen (tisdags).
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
hänt mig med, blev ju lagom glad, gick hem bytte om och kom tillbaka sket hur full han var han var inte fin när jag gick hem igenalb1n skrev:Det sjukaste jag kommer ihåg var när det var fest hos min flickvän, var ett antal personer. Då det kommer upp en kille och spyr rakt på mig, fy fan va vidrigt... När han väl var klar kollar han upp på mig, vänder och går iväg helt tyst...
hahadavid96 skrev:hänt mig med, blev ju lagom glad, gick hem bytte om och kom tillbaka sket hur full han var han var inte fin när jag gick hem igenalb1n skrev:Det sjukaste jag kommer ihåg var när det var fest hos min flickvän, var ett antal personer. Då det kommer upp en kille och spyr rakt på mig, fy fan va vidrigt... När han väl var klar kollar han upp på mig, vänder och går iväg helt tyst...
nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se!Fatzy skrev:DEA!! skrev:Kan ju börja lite lugnt med att säga att jag dansade med Jennifer från "Ensam mamma söker" på juldagen (tisdags).
Är du med på denna bild?;)
Vadå läskigt?DEA!! skrev:nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se!Fatzy skrev:DEA!! skrev:Kan ju börja lite lugnt med att säga att jag dansade med Jennifer från "Ensam mamma söker" på juldagen (tisdags).
Är du med på denna bild?;)läskigt..
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Känner du dom eller vad?Fatzy skrev:Vadå läskigt?DEA!! skrev:nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se!Fatzy skrev:
Är du med på denna bild?;)läskigt..
Nä, ingen aning vilka de är^^DEA!! skrev:Känner du dom eller vad?Fatzy skrev:Vadå läskigt?DEA!! skrev: nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se!läskigt..
På studentkryssningen vi hade så låg och jag en kompis i sängen i vår hytt med nerdragna byxor (vi var lite småborta) så kommer det in ett gäng tjejer och börjar torrjucka oss och knäppa upp byxorna..
Glöm inte att du inte visste vem jag eller zimpa var som du känt sen du var iaf 10år...k-skåpet skrev:Rätt hård helg, Jag och polaren delade på en dunk (nej vi plockade inte hela dunken för ingen av oss är superman men hur som helst så tog jag åt helvete för mycket, jag menar sitta o kränga 50/50 hela kvällen är väl ingen fara... Klarade säkert 2h innan en annan polare vart tvungen att köra hem mig i traktorn. Vad jag fått berättat av honom satt jag och skrek att han inte behövde pressa skiten när vi låg i 25, när han bromsade in ganska hårt så slog jag huvudet i instrumentpanelen, han stannade o snackade med ett par polare i 1 minut och du lyckades jag få upp dörren trilla rakt ner i asfalten o skrek att vi inte kunde stanna där i flera timmar. Väl i lägenhetsbyggnaden så såg jag att en granne har ställt ut ett par jättefina kartonger.... Min kompis såg direkt att jag inte var kapabel att gå i trappor med dessa kartonger o sa åt mig att ställa ner dom vart på jag skällde ut honom för att han var ett rövhål o bara ville ha dom för sig själv! En hel hope med mer puckade saker lyckades jag med på dom 200m hem men orkar inte skriva en hel upsats.
Här har vi en som kan syba!k-skåpet skrev:Rätt hård helg, Jag och polaren delade på en dunk (nej vi plockade inte hela dunken för ingen av oss är superman men hur som helst så tog jag åt helvete för mycket, jag menar sitta o kränga 50/50 hela kvällen är väl ingen fara... Klarade säkert 2h innan en annan polare vart tvungen att köra hem mig i traktorn. Vad jag fått berättat av honom satt jag och skrek att han inte behövde pressa skiten när vi låg i 25, när han bromsade in ganska hårt så slog jag huvudet i instrumentpanelen, han stannade o snackade med ett par polare i 1 minut och du lyckades jag få upp dörren trilla rakt ner i asfalten o skrek att vi inte kunde stanna där i flera timmar. Väl i lägenhetsbyggnaden så såg jag att en granne har ställt ut ett par jättefina kartonger.... Min kompis såg direkt att jag inte var kapabel att gå i trappor med dessa kartonger o sa åt mig att ställa ner dom vart på jag skällde ut honom för att han var ett rövhål o bara ville ha dom för sig själv! En hel hope med mer puckade saker lyckades jag med på dom 200m hem men orkar inte skriva en hel upsats.
hahah!k-skåpet skrev:Rätt hård helg, Jag och polaren delade på en dunk (nej vi plockade inte hela dunken för ingen av oss är superman men hur som helst så tog jag åt helvete för mycket, jag menar sitta o kränga 50/50 hela kvällen är väl ingen fara... Klarade säkert 2h innan en annan polare vart tvungen att köra hem mig i traktorn. Vad jag fått berättat av honom satt jag och skrek att han inte behövde pressa skiten när vi låg i 25, när han bromsade in ganska hårt så slog jag huvudet i instrumentpanelen, han stannade o snackade med ett par polare i 1 minut och du lyckades jag få upp dörren trilla rakt ner i asfalten o skrek att vi inte kunde stanna där i flera timmar. Väl i lägenhetsbyggnaden så såg jag att en granne har ställt ut ett par jättefina kartonger.... Min kompis såg direkt att jag inte var kapabel att gå i trappor med dessa kartonger o sa åt mig att ställa ner dom vart på jag skällde ut honom för att han var ett rövhål o bara ville ha dom för sig själv! En hel hope med mer puckade saker lyckades jag med på dom 200m hem men orkar inte skriva en hel upsats.
Och den gången du däckade och vi gjorde en extrem make over på dig ditt asTörnan skrev:mitt minne va att min kompis tryckte i mig 3/4 av en vodka (alltså inte allt på samma gång) Men det ända ja kommer ihåg var att ja ramla ner för en trappa och sen ställde mig upp och sprang igen och ramla in i en högtalare så ja fick ett groft jack i bakhuvet. Men som tur så läkte det utan att behöva åka in på hospitalet
jorå det minns jag du, du var rätt full du sprang in i väggen och däcka i typ 2 minXpressen skrev:Jodå, på förra festen så blev det allt liv!
Började helt oskyldigt med att jag o en kompis åkte dit med mopparna och lekte lite. Men när vi gick in på festen och märkte att det inte vart nått röj så
bestämmde vi oss att supa varandra under bordet! En och 1/4 vodka senare så vart vi båda rätt borta men fick höra efter att vi hafft sönder typ tre bord och tydligen hade jag vart inne på toaletten med 4 olika tjejer, vet inte om det hände nått (snarare om jag var kapabel till nått) men skoj hadde jag!...tror jag