Tips till vad man kan köpa för projekt

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!
moppefreak
Elmoped

Tips till vad man kan köpa för projekt

Inlägg av moppefreak »

Jag är riktigt sugen att köpa ett moppe projekt , vad ska man tänka på och har ni några tips på ifall det finns några riktigt billiga ?
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

kolla så motorn går runt, och kolla alla papper när du köper den å att den inte är stulen
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp

Re: Tips till vad man kan köpa för projekt

Inlägg av byYn »

moppefreak skrev:Jag är riktigt sugen att köpa ett moppe projekt , vad ska man tänka på och har ni några tips på ifall det finns några riktigt billiga ?
Ta inte vatten över huvudet och köp ingenting du inte kan fixa. Köp hellre någon pendlarmoppe eller liknande än något som någon har bonnemeckat sönder, som kanske ser fint ut på utsidan men är silvertejp och lim på insidan.
Bild
Användarens profilbild
ollevs97
Elmoped

Re: Tips till vad man kan köpa för projekt

Inlägg av ollevs97 »

byYn skrev:
moppefreak skrev:Jag är riktigt sugen att köpa ett moppe projekt , vad ska man tänka på och har ni några tips på ifall det finns några riktigt billiga ?
Ta inte vatten över huvudet och köp ingenting du inte kan fixa. Köp hellre någon pendlarmoppe eller liknande än något som någon har bonnemeckat sönder, som kanske ser fint ut på utsidan men är silvertejp och lim på insidan.
Hehe jag gorde det felet ett rent hälvete å få bra igen :evil:
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=17753

Låser, läs reglerna innan du gör en ny tråd, du har uppenbarligen inte gjort det.
Två felposter, en till och du blir nog varnad.
Låst