Jag tycker den är helt ok att köra, inte lika skön som Derbi och Rieju riktigt men helt klart dugligt, duger att bli skjutsad på om man bara skaffar ett par fotpinnar.
[quote="k-skåpet"]Jag tycker den är helt ok att köra, inte lika skön som Derbi och Rieju riktigt men helt klart dugligt, duger att bli skjutsad på om man bara skaffar ett par fotpinnar.[/quoteokej ja har funderat på att skaffa en till moppe och då har jag kollat lite pådrac,Senda o beta, men vilken av dom skulle du föredra? Skriv gärna varför:)
Beror på vad du ska göra, pendla så skulle jag ta en Derbi men ska du köra skog, stunta o leka så hade jag tagit en Beta rr, Drac ser jag ingen anledning till att köpa då Derbin är bekvämare roligare och snyggare.
beta är lätt och smidig men inget att ha att skjutsa till men om du gillar att skutta runt så ta en beta, skjutsa så ta en Derbi och om du har en stor röv och vill sitta äckligt skönt bekvämt så ta en Rieju:)
david96 skrev:beta är lätt och smidig men inget att ha att skjutsa till men om du gillar att skutta runt så ta en beta, skjutsa så ta en Derbi och om du har en stor röv och vill sitta äckligt skönt bekvämt så ta en Rieju:)
hahah har inte så jävla stor röv ska använda den till att åka fram och tbx till skolan och runt om till kompisar och även skjutsa en del på. har inte tänkt att stunta nåt direkt. kanske blir en Derbi ingen som säljer en billig Derbi då ??