beta bekväm?

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp

beta bekväm?

Inlägg av Dillpojken »

tja jag undrar om beta rr är bekväma. tänker på den smala sadeln och höjden om man ska skjutsa.

denna modell pratar jag om:
Bild
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

Jag tycker den är helt ok att köra, inte lika skön som Derbi och Rieju riktigt men helt klart dugligt, duger att bli skjutsad på om man bara skaffar ett par fotpinnar.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dillpojken »

[quote="k-skåpet"]Jag tycker den är helt ok att köra, inte lika skön som Derbi och Rieju riktigt men helt klart dugligt, duger att bli skjutsad på om man bara skaffar ett par fotpinnar.[/quoteokej :) ja har funderat på att skaffa en till moppe och då har jag kollat lite pådrac,Senda o beta, men vilken av dom skulle du föredra? Skriv gärna varför:)
joelnyholm97
Elmoped

Inlägg av joelnyholm97 »

är la ungefär lika skön att köra som andra moppar från den tiden, skjutsa är också hyffsat bekvämt om du har fotpinnar.
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

Beror på vad du ska göra, pendla så skulle jag ta en Derbi men ska du köra skog, stunta o leka så hade jag tagit en Beta rr, Drac ser jag ingen anledning till att köpa då Derbin är bekvämare roligare och snyggare.
Beta v1.0 Ktm edition.

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

beta är lätt och smidig men inget att ha att skjutsa till men om du gillar att skutta runt så ta en beta, skjutsa så ta en Derbi och om du har en stor röv och vill sitta äckligt skönt bekvämt så ta en Rieju:)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
rasputia
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av rasputia »

de går bra att åka två men skjutsa går bra på korta sträkor men inte långa :)
neoxxx racing :D varför köra utan trim när de finns trim!

http://www.twostrokerider.se/forum/prof ... le&u=25355 :) http://i7.tinypic.com/6uombsz.png
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dillpojken »

david96 skrev:beta är lätt och smidig men inget att ha att skjutsa till men om du gillar att skutta runt så ta en beta, skjutsa så ta en Derbi och om du har en stor röv och vill sitta äckligt skönt bekvämt så ta en Rieju:)
hahah har inte så jävla stor röv :) ska använda den till att åka fram och tbx till skolan och runt om till kompisar och även skjutsa en del på. har inte tänkt att stunta nåt direkt. kanske blir en Derbi :) ingen som säljer en billig Derbi då ?? :)
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dillpojken »

rasputia skrev:de går bra att åka två men skjutsa går bra på korta sträkor men inte långa :)
ok tack för svar blir nog ingen beta antagligen :)
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

Jag säljer en jävligt billig Gilera med lite småfix på i växjötrakten, trimmad pm om du är intresserad! :)
Beta v1.0 Ktm edition.

Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dillpojken »

k-skåpet skrev:Jag säljer en jävligt billig Gilera med lite småfix på i växjötrakten, trimmad pm om du är intresserad! :)
får se det tar ju endå runt 3 timmar dit för mig :) pm är när ja går in på din konto sida grej o skrever en kommentar längst ner va?? :P
nicklasson97
Elmoped

Inlägg av nicklasson97 »

Jag har en beta SM -08 och den trivs jag på. Skön att köra, går väldigt bra urpluggade.
Linusen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Linusen »

jag har en drd racing 07 som du kan få köpa. 14.000, viss prutmån om du har en bra anledning ;)
bor på gränsen mellan Södermanland å västermanland.
På sommarn - Derbi DRD Racing -07- SÅLD
På vintern - Lynx Enduro Millennium -00
Skriv svar