jaa.. nu har moppen startat.. de va jag som hade fått in vatten i avgasssytemet .. jag åkte te jwf för köpa munstycke strl 100 men dom gav mej 110 märkte de först när jag kom hem med de o läste på .. och med de munstycket så går de inte ställa in moppen alls :S har försökt ställa in me luften o allt men går bara inte.. den går kanske 7km/h som max.. fast när jag stannar o gasar lite och väntar så kan jag åka en viss sträcka sen blir den så slö igen -.- fick nästan rulla hem den 1mil igår natt -.-
runz skrev:jaa.. nu har moppen startat.. de va jag som hade fått in vatten i avgasssytemet .. jag åkte te jwf för köpa munstycke strl 100 men dom gav mej 110 märkte de först när jag kom hem med de o läste på .. och med de munstycket så går de inte ställa in moppen alls :S har försökt ställa in me luften o allt men går bara inte.. den går kanske 7km/h som max.. fast när jag stannar o gasar lite och väntar så kan jag åka en viss sträcka sen blir den så slö igen -.- fick nästan rulla hem den 1mil igår natt -.-
aja den funkar iaf nu .. vattnet är borta och munstycke strl 82 på ...
runz skrev:jaa.. nu har moppen startat.. de va jag som hade fått in vatten i avgasssytemet .. jag åkte te jwf för köpa munstycke strl 100 men dom gav mej 110 märkte de först när jag kom hem med de o läste på .. och med de munstycket så går de inte ställa in moppen alls :S har försökt ställa in me luften o allt men går bara inte.. den går kanske 7km/h som max.. fast när jag stannar o gasar lite och väntar så kan jag åka en viss sträcka sen blir den så slö igen -.- fick nästan rulla hem den 1mil igår natt -.-
aja den funkar iaf nu .. vattnet är borta och munstycke strl 82 på ...