moppen har äntligen startat.. men vill inte precis gå frammå

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
runz
Elmoped

moppen har äntligen startat.. men vill inte precis gå frammå

Inlägg av runz »

jaa.. nu har moppen startat.. de va jag som hade fått in vatten i avgasssytemet .. jag åkte te jwf för köpa munstycke strl 100 men dom gav mej 110 märkte de först när jag kom hem med de o läste på .. och med de munstycket så går de inte ställa in moppen alls :S har försökt ställa in me luften o allt men går bara inte.. den går kanske 7km/h som max.. fast när jag stannar o gasar lite och väntar så kan jag åka en viss sträcka sen blir den så slö igen -.- fick nästan rulla hem den 1mil igår natt -.-
Användarens profilbild
furia FFS
Svårstartad skrothög

Inlägg av furia FFS »

haha min sysling ägde jwf förut :twisted: , men nu ha r han sålt de, tyvärr :(
Användarens profilbild
rrx_pojken
Svårstartad skrothög

Inlägg av rrx_pojken »

borde det inte gå att bara fortsätta pressa moppen tills vattnet i motorn har åkt ut elr?
Användarens profilbild
Drac_01
The One And Only!

Inlägg av Drac_01 »

rrx_pojken skrev:borde det inte gå att bara fortsätta pressa moppen tills vattnet i motorn har åkt ut elr?
smaaaaart...
Peter.liindgren
Svårstartad skrothög

Inlägg av Peter.liindgren »

kan du inte tömma den på motor olja, och sedan fylla på igen? med ny alltså.
runz
Elmoped

Re: moppen har äntligen startat.. men vill inte precis gå fr

Inlägg av runz »

runz skrev:jaa.. nu har moppen startat.. de va jag som hade fått in vatten i avgasssytemet .. jag åkte te jwf för köpa munstycke strl 100 men dom gav mej 110 märkte de först när jag kom hem med de o läste på .. och med de munstycket så går de inte ställa in moppen alls :S har försökt ställa in me luften o allt men går bara inte.. den går kanske 7km/h som max.. fast när jag stannar o gasar lite och väntar så kan jag åka en viss sträcka sen blir den så slö igen -.- fick nästan rulla hem den 1mil igår natt -.-

aja den funkar iaf nu .. vattnet är borta och munstycke strl 82 på ...
runz
Elmoped

Re: moppen har äntligen startat.. men vill inte precis gå fr

Inlägg av runz »

runz skrev:jaa.. nu har moppen startat.. de va jag som hade fått in vatten i avgasssytemet .. jag åkte te jwf för köpa munstycke strl 100 men dom gav mej 110 märkte de först när jag kom hem med de o läste på .. och med de munstycket så går de inte ställa in moppen alls :S har försökt ställa in me luften o allt men går bara inte.. den går kanske 7km/h som max.. fast när jag stannar o gasar lite och väntar så kan jag åka en viss sträcka sen blir den så slö igen -.- fick nästan rulla hem den 1mil igår natt -.-

aja den funkar iaf nu .. vattnet är borta och munstycke strl 82 på ...
Låst