Tjenare tsr!
Jag tänkte lacka min slider men tycker det är sjukt fult utan några stickers! Så nu undrar jag...går det att använda org.stickerserna efter man lackat? Tänkte att man tar bort dom och sedan sätta dit dom igen me något klister eller dyligt.
Annars så kan ni väll komma me förslag på stickers till en svart mettalic slider me vita krashpuckar!
MVH!
Ingen som vet om det går att advända 2 gånger på något sätt?, Funderar på att lacka om min CH racing, Nya dekaler till den är as dyrt och svårt att få tag i
Geggkulan2 skrev:Ingen som vet om det går att advända 2 gånger på något sätt?, Funderar på att lacka om min CH racing, Nya dekaler till den är as dyrt och svårt att få tag i
värm upp dekalerna ta loss försiktigt och sätt dom på någon typ av hårdplast?
Geggkulan2 skrev:Ingen som vet om det går att advända 2 gånger på något sätt?, Funderar på att lacka om min CH racing, Nya dekaler till den är as dyrt och svårt att få tag i
Tro du de funka? Annars kan man väll ta och värma upp dom och ta ett genomskinlig "täjp" som täcker skiten?
Tro du de funka? Annars kan man väll ta och värma upp dom och ta ett genomskinlig "täjp" som täcker skiten?
Hur menar du?, Att man tejpar exakt runt dekalerna och lackar över?:P, Hmm kan funka:p
Dillpojken skrev:värm upp dekalerna ta loss försiktigt och sätt dom på någon typ av hårdplast?
Hur menar du?, Att man tejpar exakt runt dekalerna och lackar över?:P, Hmm kan funka:p
om det är samma färg under som du ska lacka i så går de väll ann. men om det är annan färg eller att färgen är blekt så blir det lätt att det syns ifall det inte blir exakt tejpat.
stuuntar´n skrev:Nej jag menar efter man lackat så tar man någon slacks tejp eller något liknande och täjpar fast stickerserna
bättre o lima fast dom ist då med något lim som passar till det.
Okey men blir inte stickerserna utslitna när jag tar bort dom?
värmer du ordentligt hela tiden medans du drar o tar det försiktigt så blir det bra.
kan ju där i mot bli ett väck där man började dra men ta det lugnt och pilla upp med en kniv lite lätt i början så ska det nog bli bra.
Nej nej nej nej!! De kommer bli utslitna (elastiskt utdraget) och kommer bara bli jättefult! 700kr är inte så mycket så vill man få moppen fin får man lida pin
Rangad skrev:Nej nej nej nej!! De kommer bli utslitna (elastiskt utdraget) och kommer bara bli jättefult! 700kr är inte så mycket så vill man få moppen fin får man lida pin
det är ju helt klart värt ett försök ialafall! blir det skit så man man ju alltid köpa nya eller andra/inte ha någora alls.
Drog bort dekalerna på min framgaffel och såg direkt att det inte går att använda dem igen (skulle inte göra det heller). Så jag tvivlar starkt på att du skulle kunna göra det