Ostrypt CDITwixness skrev:finns det ngt mer som jag glömt för att få detta att funka?
är det startspärr på denna? övanför migHasSse666 skrev:Ostrypt CDITwixness skrev:finns det ngt mer som jag glömt för att få detta att funka?
Sedan tror jag du nog har för lätta vikter men det måste du testa dig fram till
Mest troligtTwixness skrev:är det startspärr på denna? övanför mig
Tack som fan!:PHasSse666 skrev:Mest troligtTwixness skrev:är det startspärr på denna? övanför mig
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sGZJcpPap50[/youtube]
De flesta Peugeot mopeder har "varvstopp" vid 8000rpm kolla hur min stryper
(ca 50-54 sek in i klippet)
Peugeot - Vivacity/Trekker/Speedfight - Motor FB-0-1-2-4 (engelsk)miksnubben skrev:Hello, det var ett tag sedan jag var inne här![]()
Jag har en sf2 -02LC WRC som jag avstrypt och gett ett silent pro-avgas å lite annat, går nåt så inibänken bra MEN:
När jag maxar den i lätta nerförslut (80+) går drivremmen av efter ett tag. Nu vet jag att brickor kan lösa detta så att moppen hejdar sig vid lägre fart. Hur mycket brickor ska man lägga dit för att få hejd vid 80 eller kanske 75? Om man skulle vilja byta hylsa istället, vad är det för storlekar/diameter/längder som gäller original på en SF2 -02 LC. Till sist, var hittar jag en fullständig speckarta eller sprängskiss över min moppe på nätet? Har letat som en galning men inget napp nånstans...
ZiZumannen
en speedfight 1 00:a , okej, får söka runtSimpan17 skrev:J0HHAANN: vad har du för moped?
Som tex på mim peugeot vivacity satt det som en skorsten i luftburken.
Ja cdi strypning finns på många mopeder. Den stryper vid 8 tusen varv bruka det vara tror jag. Antingen finns det en kabel man klipper av. Vet dock inte vilken färg, eller så köper man en ostrypt cdi