www.iTems-UF.se
Som många av er redan vet, så har jag ett UF-företag, där vi har valt att sälja smartphonetillbehör. Anledningen till våra låga priser är pga att vi är helt moms/skattefria, och att vi inte endast är ute efter vinst, då vi inte har företaget som vårt levebröd

Hade tänkt mig att den ska användas för frågor och dylikt, så ställ frågor om produkter, leverans, önskemål om produkter m.m, svarar på allt så fort jag kan!
Hoppas att denna tråden får vara kvar..
PS. glömt inte TSR-rabatten

www.iTems-UF.se
Tillbehör från 19kr och uppåt!
Hej!
Välkommen till oss på iTems UF, kul att du hittade hit! Vi på iTems UF är en grupp elever från NTI Gymnasiet i Sollentuna som har denna webbshop i assocation med vårat projektarbete, där vi valde att starta ett UF-företag.
iTems-UF.se säljer attraktiva smartphonetillbehör i hög kvalitét online. Vår affärsidé är att alla ska ha möjlighet till att köpa tillbehör till sina telefoner dygnet runt, oavsett vart man bor i landet, till riktigt bra priser. Med snabba utskick och en bra kundservice så är vi övertygade om att du som kund kommer att komma tillbaka till oss på iTems UF.
Vi har ett lagersaldo som uppdateras i realtid, så du kommer aldrig kunna betala för en produkt som vi inte har i lager.
Att vi endast säljer iPhonetillbehör kan utesluta en större kundgrupp av övriga smartphoneanvändare, så därför kommer vi utöka vårat sortiment med varor i samband med utvecklingen av företaget. Vi kommer att ta in produkter och tillbehör för tillverkare så som HTC, Samsung, Nokia och de populäraste märkena som brukas i Sverige.
Vi skickar saker över hela Sverige och accepterar postförskott!
www.iTems-UF.se