Demuz skrev:en minikyl för burkar och flaskor, tänker i första hand på dom här monster och redbull-kylarna som är formade som en burk. men skulle även funka med en mindre kyl men det är inga små usbkylar jag är ute efter för det ska få plats lite i dom
[quote="SNODDAS15"][quote="tobbe_159"]vart kan man få tag i packningen som sitter på org kröken där man sätter ihop ljuddämparen med kröken??:) drd pro[/quote]
Tjena!
Var kan man köpa autosol samt någon trissa?
Sen undrar jag även om det änns finns poleringstrissor som du kan köra med för hand? Dvs. Utan verktyg, iaf är det sån jag vill ha!
Tacksam för svar
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Persson97 skrev:Tjena!
Sen undrar jag även om det änns finns poleringstrissor som du kan köra med för hand? Dvs. Utan verktyg, iaf är det sån jag vill ha!
Tacksam för svar
Autosol finns på Jula och du hittar poleringsset på Biltema. Köp även våtslippaper storlek 800,1200 & 2000 för att få ännu bättre resultat. Du kan köpa polerdukar som du kan polera med förhand, men maskin är att rekommendera
Tacksam för svar
Autosol finns på Jula och du hittar poleringsset på Biltema. Köp även våtslippaper storlek 800,1200 & 2000 för att få ännu bättre resultat. Du kan köpa polerdukar som du kan polera med förhand, men maskin är att rekommendera
Tack
Det hårda slipjobbet är redan klart så ska nog köpa imån
Sen varför är det fördel med maskin?
Sry.. Har aldrig polerat förut.
Mvh
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Tacksam för svar
Tack
Det hårda slipjobbet är redan klart så ska nog köpa imån
Sen varför är det fördel med maskin?
Sry.. Har aldrig polerat förut.
Mvh
Maskinen arbetar mycket snabbare och hårdare än vad du orkar med än längre tid, alltså blir jobbet lättare
tacopaj skrev:tja, vet inte om det är rätt tråd men, funkar den här färgen från biltema bra?
funkar klockrent! lackade huven på min skoter med den färgen och de vart grymt
enda nackdelen är att det är ganska mycket lösningsmedel i den så den rinner lätt om man inte är van och det MÅSTE vara klarlack på den annars lossnar den lättare och blir lätt fingeravtryck på den...
såhär vart min och det är den flouroscerande gröna
tacopaj skrev:tja, vet inte om det är rätt tråd men, funkar den här färgen från biltema bra?
enda nackdelen är att det är ganska mycket lösningsmedel i den så den rinner lätt om man inte är van och det MÅSTE vara klarlack på den annars lossnar den lättare och blir lätt fingeravtryck på den...
Jag vågade inte köpa den så jag gick till jula å köpte hagmans ist
Jag vågade inte köpa den så jag gick till jula å köpte hagmans ist
Vågade?..
Är väll som alla annan spray färg på burk, gör ett grymt förarbete grunda, lacka sen klarlack så kommer det bli lika bra som med någon annan färg du väljer, biltemas är över förväntningarna!
Persson97 skrev:
Är väll som alla annan spray färg på burk, gör ett grymt förarbete grunda, lacka sen klarlack så kommer det bli lika bra som med någon annan färg du väljer, biltemas är över förväntningarna!
Måste säga emot lite där, jag hade 5 stycken biltema-sprayburkar, alla var olika, 2 var helt värdelösa, medans nån var skitbra. skakade 5-6min och slipa, grunda innan osv. Helt olika kvalite på likadana burkar.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan