Du får kapa Fjädern och dämparen (har ingen aning om hur men tror Basz gjorde det på sin Mt5a i hans projekt fråga honom eller nån mer kunnig på foumet) Finns nog ingen såkallad sänkningssats
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Klart du ska sänka! All motorkultur sen 30-talet har handlat om att sänka sina fordon, för att det blir snyggt, rått och bra för vindmotståndet. Vad ni kids håller på med, med era höjningssatser, det övergår mitt gubbiga förstånd.
Sänk!
Danne P skrev:Klart du ska sänka! All motorkultur sen 30-talet har handlat om att sänka sina fordon, för att det blir snyggt, rått och bra för vindmotståndet. Vad ni kids håller på med, med era höjningssatser, det övergår mitt gubbiga förstånd.
Sänk!
Squabmaster skrev:Det blev en höjning på 8-10 cm istället
Som du ser så har han redan höjt den men jag är faktiskt på din sida, det kan bli snyggt även med sänkta moppar
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Danne P skrev:Klart du ska sänka! All motorkultur sen 30-talet har handlat om att sänka sina fordon, för att det blir snyggt, rått och bra för vindmotståndet. Vad ni kids håller på med, med era höjningssatser, det övergår mitt gubbiga förstånd.
Sänk!
Squabmaster skrev:Det blev en höjning på 8-10 cm istället
Som du ser så har han redan höjt den men jag är faktiskt på din sida, det kan bli snyggt även med sänkta moppar
Snart så ska jag ta mig tusan också köpa en Aerox och sänka den rätt ner i backen... Snyggt som satan ska det bli.