Har du ramlat på någons moped någon gång? btw fixar topicen lite också
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
nepp och skulle aldrig fallamig in heller
har du någonsin gjort sönder ngt dyrt för en kompis?
Hmm ja, det har jag, är sån allt jag rör går sönder
Har du någon gång medvetet tagit ngn moppe del från någon kompis, alltså små saker?
LUGNARAAAJ
Det bästa märket tycker jag har en v70 själv i familjen
Vad tycker du om min sf2:a
LUGNARAAAJ
Ha YES, första dagen med Metal-Xen polarna öva att stegra och jag skulle visa att jag också kunde, men det kunde man ju inte knappt.
Drog upp så jag stod nästan kl 12 och dom blev impade.
Sen slog jag över, slog i arslet och moppen åkte på ett hjul 3-4 meter innan polarna fick tag i den.
Inget hände med moppen då passargera hantaget tog i.
Moddad skrev:Nej : >
Någon som skolkat skolan för att köra moppe?
Hahah nej `Då skulle absolut nån sett mig
Har du någon gång slangat bensin från din kompis moppe?
LUGNARAAAJ
Ja, kinamek utan tanklockslås och behövde ta mig till bensinstationen (soppatorsk)
Någon gång kört moppe en längre sträcka (ex. minst 3 km) utan hjälm på allmän väg?