difaren skrev:
Är ju kickup snus..sen hur de funkar skiter ja i
ska man kunna smutta på "citronvann" (vad fan det nu är) så lär det bli jobbigt att ha det precis överallt. på klasser, hemma, när man är ute, på bussen osv.
ska ju kunna gå och prata normalt och det ska räcka minst 2 timmar
Har du fått sötsug så käka godis eller choklad eller vad du nu gillar, det är ju inte så att all din träning är för ingenting!
äh. har väll inget sötsug direkt laktritssnus funkar bra
david96 skrev:någon som tar någon pwo? vill verkligen träna men tappat ''tagget'' är inte alls lika taggad längre och har allmänt mindre energi, mesta dels då jag inte hinner proppa i mig ordentligt med mat innan träningarna blir mest 2 bananer och mjölk och får ingen riktigt ''explosiv'' energi av de,
så vet ni någon bra pwo som skulle kunna hjälpa till ?
Kör på Craze, det är verkligen att rekomendera. det är svajn bra
Dessvärre smakar den skit..men den är bra! Svettas som ett djur!
Nae jag körde på den senast idag, bjöd en polare med båda tyckte det var helt ok inte världs god men funkar med tanke på att man blir starkare än pippi långstrump
Jönköping skrev:
Kör på Craze, det är verkligen att rekomendera. det är svajn bra
Nae jag körde på den senast idag, bjöd en polare med båda tyckte det var helt ok inte världs god men funkar med tanke på att man blir starkare än pippi långstrump
en polare kör med den! enligt honom funkar den bra med allt den ska
DEA!! skrev:
Låt oss senare se hur det går för honom när han har tagit det i nån månad och sedan inte har råd eller bara skiter i Pwo:n så får vi se hur hajjj han är på att träna då....
Han vänjer ju kroppen att få boosten osv.. så tillslut kommer han inte kunna träna utan den!
Jönköping skrev:
Låt oss senare se hur det går för honom när han har tagit det i nån månad och sedan inte har råd eller bara skiter i Pwo:n så får vi se hur hajjj han är på att träna då....
Han vänjer ju kroppen att få boosten osv.. så tillslut kommer han inte kunna träna utan den!
Mja, jag körde med craze nästan konstant innan, och har slutat nu, orkar lika mycket,fast färre reps då & märker själv att de är skillnad utan crazen,för den är så pass kraftig så att man orkar gymma längre än vad man brukar göra
Jönköping skrev:
Polaren sa man ska köra 2 veckor hålla upp 2 veckor hela tiden för att behålla boosten. Det har iaf funkat för honom ett riktigt bra tag
Han har slutat nu dock och han ser lika dan ut och känner sig lika dan ungefär han ångrar inte de månaderna han körde med det, han skaffade bil bara så han valde att priotera annat än PWO
har ni några tips på att få med mina kompisar? dem gymmar 1-2 gånger iveckan bara om äns de och för min del blir de 5-6 och rätt segt att vara helt 4 ever alone på gymmet
david96 skrev:får se hur de blir, blir nog att testa iallfall
har ni några tips på att få med mina kompisar? dem gymmar 1-2 gånger iveckan bara om äns de och för min del blir de 5-6 och rätt segt att vara helt 4 ever alone på gymmet
Svårt typ. alla säger typ jag har inte tid osv.. Ne men vad fan gör ni hemma då? sitter vid datan och tjockar.. Har fått med mig en som kör seriöst med mig 3 dagar i veckan de andra 2 dagarna gymmar jag med några som jag lärt känna på gymmet, trevliga boys. Man får ofta med sig kompisar, det svåra är att få med sig dem 5 dagar i veckan / varje vecka.. Alltid någon bortförklaring.
DEA!! skrev:Har fått problem med vänster armbåge. Så var och köpte en sån där värmestrumpa att ha på armen. Hoppas på bättring
Får önska lycka till
Kan inte alla säga vad dem brukar ha för vikter på de grejer som är intresanta? Kan va kul och se hur många som trollar och hur många som är starka Skriv även hur många set/ reps om ni aldrig maxat
Axel skrev:bicepscurl med skivstång 50kg 6 reps 1 set, körde 45kg 6 reps 2 set före
tricepscurl med hantel 40kg 6 reps
Bänk 80*6 3 set brukar pumpas
marklyft har jag inte kört så mycket, 100*8 3 set körde jag i tisdags men ska nog öka där
benpress 220kg 6 reps 1 set 200kg 6 reps 2 set
Har inte direkt "maxat" nåt med bara en rep, finns inte direkt någon använding av de.
förstår inte hur alla tar så mycket i biceps? tips till mig tar 16kg styck i varje hantel. benen och axlar/rygg går upp som fna i vikt även bröst triceps men bicepsen vill verkligen
mina ''stolta'' siffror
benböj idag första gången 10x 95 2 gånger sen 10x 80
sumoböj som knäböj fast breda 10x 3 80
chins 10x3 resten är väl inget att skryta om precis
Axel skrev:bicepscurl med skivstång 50kg 6 reps 1 set, körde 45kg 6 reps 2 set före
marklyft har jag inte kört så mycket, 100*8 3 set körde jag i tisdags men ska nog öka där
Har inte direkt "maxat" nåt med bara en rep, finns inte direkt någon använding av de.
förstår inte hur alla tar så mycket i biceps? tips till mig tar 16kg styck i varje hantel. benen och axlar/rygg går upp som fna i vikt även bröst triceps men bicepsen vill verkligen
mina ''stolta'' siffror
Har lite konstiga proportioner på mina armar, min polare som jag tränar med kör samma vikter på allt som mig förutom biceps där han tar typ 40 kg *6
Bänkpress 6x6-8 set
Biceps med hantlar 17,5 kg 6x6
Marklyft 70kg 6x6
Ahhh det är vad jag kommer , vi har ingen riktig Benpress tyvärr Aja, vi alla kan väll försöka uppdatera ibland och citera vårt gamla så man får se resultaten
mina ''stolta'' siffror
även här är det teknik. Kan ge mig fan på att många rycker upp skiten med ryggen. Säger inte att alla gör det, men det förekommer garanerat.
Jönköping skrev:Har aldrig maxar något men brukar köra detta
Bänkpress 6x6-8 set
Biceps med hantlar 17,5 kg 6x6
Marklyft 70kg 6x6
Ahhh det är vad jag kommer , vi har ingen riktig Benpress tyvärr Aja, vi alla kan väll försöka uppdatera ibland och citera vårt gamla så man får se resultaten
Är detta bra grejer? funderar på att köpa det. Någon som har testat?
återkom gärna med hur den funkar, ska funka fint vad jag hört hade tänkt köra på de med mne skulle gärna få veta av någon som testar de för första gången
Det tränar också kroppen. Du blir väldigt explosiv av det. Men gymmar man bara för att bli biff så finns det ingen anledning. Isf om man vill veta hur mö man ökar.
Det tränar också kroppen. Du blir väldigt explosiv av det. Men gymmar man bara för att bli biff så finns det ingen anledning. Isf om man vill veta hur mö man ökar.
Att köra "ettor" tränar inte kroppen alls.
Och detta ständiga kukmäteri här inne är bra roligt. Visst man kan berätta sina stats osv, de är faktiskt intressant.
MEN för att bygga muskler behöver man inte alltid köra på det tyngsta man klarar, faktum är att man gör övningen korrekt och får bra kontakt och pump i muskeln.
PK skrev:nu när jag ska börja bulka istället, är det något jag måste ändra?
bara köra deffkost fast mycket mer? ska ligga på ca 1000kcal överskott tänkte jag.
orkar inte beställa gainer och det än pga taskig ekonomi denna månaden så kör på mitt fina protein
Ska du bulka på riktigt och öka vikt+muskler så ska du inte tänka på vad du stoppar i dig, utam du äter allt!
inte för mycket vikt men absolut så mycket muskler som går! jag menar, ju mer muskler man får och om man inte håller nere på onödigt så kommer det bli mer fett...
mer fett= mycket längre deff som man skulle kunna ha till att fortsätta bulka längre på!
men är det rätt att äta som förut? MYCKET protein och lagom med fett, men att öka i kolhydrater? kolhydrater tycker ju musklerna om
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
PK skrev:nu när jag ska börja bulka istället, är det något jag måste ändra?
bara köra deffkost fast mycket mer? ska ligga på ca 1000kcal överskott tänkte jag.
orkar inte beställa gainer och det än pga taskig ekonomi denna månaden så kör på mitt fina protein
Ska du bulka på riktigt och öka vikt+muskler så ska du inte tänka på vad du stoppar i dig, utam du äter allt!
Bulka är väl att äta mycket fast ändå tänka på vad man äter, grisbulka är väl när man bara stoppar i sig? Rätta mig om jag har fel!
Man skiter i om det är onyttigt, så du äter mycket kolhydrater osv som fan men ändå väldigt mycket protein. Har aldrig hört talas om grisbulk o vanlig bulk men det finns säkert.
DEA!! skrev:
Bulka är väl att äta mycket fast ändå tänka på vad man äter, grisbulka är väl när man bara stoppar i sig? Rätta mig om jag har fel!
Man skiter i om det är onyttigt, så du äter mycket kolhydrater osv som fan men ändå väldigt mycket protein. Har aldrig hört talas om grisbulk o vanlig bulk men det finns säkert.
vad jag tänker på är:
Bulk= äta så att man ligger på överskott och bygger muskler så bra som möjligt
grisbulk: käka vad fan som helst för att få så mycket energi och protein som går. skita i vad det är utn bara käka så jävla mycket man kan
Fatzy skrev:
vad jag tänker på är:
Bulk= äta så att man ligger på överskott och bygger muskler så bra som möjligt
grisbulk: käka vad fan som helst för att få så mycket energi och protein som går. skita i vad det är utn bara käka så jävla mycket man kan
Hm okej. Då har jag levt på Grisbulks-diet hela mitt liv
Måndag Storskogens köttgryta serveras med ris
Tisdag Ost och köttfärssoppa serveras med mjukt bröd
Onsdag Fiskgratäng med honung och lime serveras med kokt potatis
Torsdag Storskogens köttfärssås serveras med spagetti
Fredag Taccobiff serveras med kokt potatis och sås
Vad gör ni andra? sitter nu svinhungrig med en protindryck i handen och funderar på vad fan jag ska äta sen finns bara pasta inte så bra när man ska gå ner i vikt :/
Vad äter ni typ? finns säkert något man inte tänkt på