Det är lugnt!
Dem tar emot ordrar och skickar dem innan kl 15.00 så dem lär se mejlet imorgon och avbryter den!
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Derbismdrd03 skrev:jag svarade på det mejlet som orderbekräftelsen kom på. Det borde väll gått lika bra ?
fungerar utmärkt!
Är du säker på det?
Oftast så brukar man inte kunna svara på sådana mail, nyhetsbrev, orderbekräftels osv då det skickas ut automatiskt och svaren hamnar någonstans i cyberrymden som de aldrig kollar in i.
Kontakta oss
Vart ska du vända dig?
Det beror på vilken sorts hjälp eller information är du ute efter.
Derbismdrd03 skrev:jag svarade på det mejlet som orderbekräftelsen kom på. Det borde väll gått lika bra ?
fungerar utmärkt!
Är du säker på det?
Oftast så brukar man inte kunna svara på sådana mail, nyhetsbrev, orderbekräftels osv då det skickas ut automatiskt och svaren hamnar någonstans i cyberrymden som de aldrig kollar in i.
Kontakta oss
Vart ska du vända dig?
Det beror på vilken sorts hjälp eller information är du ute efter.
2. Information om produkter, leveranstider = maila oss på info@twostroke.se
OBS! Skriv alltid artikelnumret på de varor ni har frågor om.
ja jag är säker på det, har själv gjort så ett par gånger. när man får bekräftelsemailet från dom så står det ju order@twostroke.se som avsändare så visst skickas det tillbaka till dom om man svarar på mailet